9 Ocak 2009 Cuma

içim yanıyor


bir kişiyi değil iki kişiyi anlatıyor bu sözcükler

neden böyle oluyor diye kaç kez sordum acaba kendime
niye her defasında bir sürü söz veriyorum kendime öyle yapacağım, böyle yapacağım, bunu kesinlikle yapmayacağım diye
niye hakim olamaz kendine insanoğlu

can çıkar huy çıkmaz, e bu benim için olduğu kadar onun için de geçerli
boşuna mı istiyorum ben sihirli değneği, belki değişir diye
peki değişmesini istiyor muyum ?
hayır
ben böyle sevdim onu, böyle buldum, böyle kabul ettim

o zaman niye işkence çekiyorum, çekiyor
niye yaşanıyor bu çatışmalar
ona olan sevgim niye biraz daha hoşgörülü olmamı sağlamıyor
çok aşığım hemde çok, deli gibi, bazen zarar verircesine
niye aşk benim de gözümü kör etmiyor, bazı şeyleri görmememi sağlamıyor
neden dikine dikine bakıyorum herşeye

mutlu olmak istiyorum ben
huzurlu
başım omuzunda
ama en çok yanımda olmasını istiyorum

bilsem ki kızmayacak şimdi kalkıp yanına giderim :(

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...