30 Kasım 2010 Salı

hayatta zayıflayamam diyenler..

tıklayınız, bakınız, görünüz...

benim bu deli kardeşim diyetisyene gitti, gitsin heves etmiş dedik, hedefim 10 kilo diyetisyenim öyle dedi, deyince, güldük, hayatta veremez Pınar 10 kilo dedik.
.

sonuç ?


verdi...


fıstık gibi oldu :) benden zayıf, ki tarih bugüne kadar böyle görüntü görmemişti :)
Tuğba'nın dediğim gibi azim onun diğer adı, nasıl iradeli, geçen sene şeker bayramı'na rastladı mesela heheh yer o tatlı dedim, dilini değdirmedi hatun, ben karşısında löp löp yutarken ananemin tatlısını ye sen ye agop'un kazı gibi dedi :)

yedim

sonuç ?

ben de şimdi diyetteyim :)

4 yorum:

Kız kıza toplandık dedi ki...

bende hayatta zayiflayamam diyenlerdendim...cok iyi bir rejimle 6 ayda 15 kilo verdim...sonra bir 3 kilo aldim, ardindan bir 3 kilo daha...

simdi o 15 kilo vermis incecik halimi cok ozluyorum...o halime tekrar geri donmek istiyorum ama yok..kesinlikle olmuyor. bu is bence beyinde bitiyor...kisi azmiyle, yemek yeme olgusunu beyinden atinca cani hicbirsey istemiyor.

pizzaciya gidip salata yedigimi, doyup kalktigimi bilirim...simdi piizaciya gittigimde ustune birde cikolata soslu browni yiyorum...bu halim beni cok uzuyor :((

Deniz dedi ki...

bravo, çok şahane olmuş

Burcu Çalışkan dedi ki...

ne güzel işte aklına koyduğunu yapmış darısı bizim başımıza :))

Primarima dedi ki...

Helaaaal !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...