26 Kasım 2010 Cuma

tam da diyetteyken...

gidilir mi Trio Bakery'e...
Allahım daha içeriye girer girmez miissss gibi tarçınlı kurabiye kokusu gelmez mi ?
bu görüşme bitmez dedim kendi kendime :)

Gül Hanım ve Ceren Hanımla bir toplantımız vardı bugün, itiraf ediyorum bugüne kadar ki ennn güzel toplantım buydu :) taptaze demlenmiş bir çay ve kendimle savaşarak sadece 2 tane yediğim tarçınlı kurab
iylerle geçti saatler, saatler geçti diyorum farkına varmamışız zamanın, hem iş hem sohbet olunca normal galiba :)

Bir de ben giderken Ceren Hanım bu yukarıdaki paketi vermez
mi ? ahh dedim ah gitti rejim, daha 1 hafta olmadı başlayalı :)


bunları da çekmeden çıkmadım :) ev figürü ne hoş, çok yaratıcılar çok, o kadar değişik modeller var ki.. bi de o şeker hamuru ne kadar pürüzsüz.. çünkü sonradan bu işi yapmaya karar vermemişler, yıllardır büyük şirketlerde bu alanda çalışmışlar..

yeşilköy tarafına yolu düşen olursa uğrasın mutlaka... ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınız :)

yaa Sılacım, Yeşilköy'e geldim ve sen şansımıza bak ki Adana'daydın :)

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...