24 Nisan 2009 Cuma

yine mutfağa girdim..

hani ben stressliyken ne yapacağımı şaşırıp kendimi mutfağa atıyordum ya
geçen akşam yine bi baktım mutfaktayım
ama çok şükür sinir stres yok

sevgili acemi şef'in blogunda görmüştüm bu fok balıklarını
hep aklımdaydı, hadi deneyeyim dedim, çok güzel oldu, tadı, görüntüsü bayıldık
canım babam yine mi oynuyorsun dedi
beni böyle gördüğünde hep öyle diyo, oynuyo yine bişeylerle, ama hep ilk o tadıyor :)
hele beğendiyse bi taneyle anlaşılmıyo 2-3 tane yemem lazım diyor :)

annem hemen atladı, çok yap yarın 23 nisan, çocuklara dağıtırım ben diye :)
canlarım benim yaa, çok mutluyum ben sizinle yaşamaktan

çok komik bir aileyiz biz, babamın apartmanın önündeki küçük bahçede, büyüsün açsın diye gözünün içine baktığı çiçeklerini koparanlar için yazdığı notun fotoğrafını koysam, sözcüklerle anlatmama gerek kalmaz :)

gelelim fok balıklarıma

tabi ben süslü fok balığı yaptııımm

sonra top sakallı ve bıyıklı fok balığım da vaarr

bi de vecihi vaarrr (nereden aklıma geldi hiç bilmiyorum)


kaşlarını almamış bi hatun da vaarrr



kızlara yanaşan çapkın da vaarrr


burada da hepsi birlikteler işte :) ne kadar sevimli duruyorlar...


2 yorum:

PINAR dedi ki...

niye ben varken mutsuzmuydun...!!!

muhauha vecihiye koptum yanlız :) mail ilk gönderiginde de yıkılmıştım hatta patrona bile gönderdim. "işi yok bunlarlamı oynuyo" dedi..

sedaca dedi ki...

ayyy alınganlığa bak :)

işim yok değil yaa bilakis çok yorgun oluyorum, ama coşkun abinin kızına söz vermiştim sana bir sürprizim olacak diye, benmari usulü çikolata, kürdan derken uğraştım epey..
aynı şeyi babam da diyo "yine mi oynuyosun" :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...