8 Haziran 2009 Pazartesi

uğur böceği



dün akşamüstü balkona çıktım
saç havlumu kuruması için asacaktım

silkeledim üstünde saç olmamasına rağmen (tembihliyim ananeden, kuşların ayaklarına takılır saçların, sonra onların canı yanar, ah ederler, senin de başın ağrır :) )

o anda bir siyahlık gördüm bembeyaz havluda
yaklaştırdım baktım
tam gördüğüm anda uçtu elime kondu,
uğur böceğim...
böceklerden korkan ben ondan hiç korkmadım
yürüdü
durdu
yürüdü
kırmızı ojemin üstünde durdu
hiç uçmadı, gitmedi
bileğime doğru yürümeye başladı
biraz daha kal dedim
gitme
bi uğur getir bana
bir haber getir
iyi bişeyler getir

sonra ben hareket edince gitti...

1 yorum:

defneyleyasamak dedi ki...

sedaa, demee, kusların ayagına mı taklırmıs saclaaar? ah ben bilmiyodum bunu, hiç de düşünemedim. Dur defdefe de böyle ogreteyim ben :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...