10 Ağustos 2009 Pazartesi

"hadi kalk" dedi bana


kendimizi boğaz turu yapan motorda bulduk

şa ha ney di :)

cumartesi günü Acarkent'e gittim, bir müşterimize, bizim böyle özel servislerimiz de var ve böyle müşterilere satış temsilcileri değil de ben gidiyorum,

dönüş yolunda aradım sevgiliyi ben Levent civarındayım, iş yerine yakın yani, buralardaysan görüşelim mi dedim. 1-2 saat vaktim var gel yemek yiyelim dedi, iyi güzel de vakit kısıtlı, etrafta bir sürü avm var, ay hiç klimalı ortamda oturup yemek yiyesim yok dedim, ortaköy ? dedi olleeyy dedim ve gittik


klasik otopark sorunu,1 tanecik otoparkta zar zor yer bulmamız, kumpirlerimizi almamız vee deniz kenarındayız

şansımıza hava deli gibi sıcak değil, güneş sürekli tepemizde değil...

tam dibimizde de bir amca; boğaz turu son 5 dakika diye anons yapıyor
güldüm, 5 dakikadır son 5 dakika diye bağırıyor dedim bi yandan da ekledim, bak kişi başı 8 TL, 1 saat boğaz turu, evde pineklemeye değmez, güldü baktı yan yan, sustum hemen, yine başladı dırdıra dedi içinden herhalde dedim

"hadi kalk" dedi
o az önce konuşan ben değilmişim gibi ama yok işten ararlar seni şimdi, 1 saat sonra burada olursak yetişir misin ki, ama böyle pat diye kem küm derken ben, yine güldü sevgili ayağa kalkıp, nooldu, az önce öyle demiyordun, hadi gidelim işte dedi, amca son 1 dakika diye seslenirken...

bi baktık amca da bize bakıyormuş, o da güldü, alışık herhalde bizim gibi ayakta son dakikalarda kararsız kalmışlara :)

atladık tekneye
mis gibi boğaz ve deniz
kapattım gözlerimi
sarıldım sevgiliye rüzgara karşı...

hep böyle olsak ya dedim...

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...