9 Şubat 2010 Salı

eniştem...

eniştem mi
yok yok abim o benim, canım...
doğum günü bugün
çok sever özel günleri, hatırlamayı..
her sene sürpriz birşeyler yaparız ona, bayılır, öğrenmeye çalışır, Pınar'a fenalıklar getirir :)
bu sene olmadı, yapamadık bir organizasyon, buluşamadık bile :( hem sevgili eşi de yok
kutlama var ya da yok bildiğim bir şey var ki "iyi ki hayatımda var"
bir insan hem çok sevindiği bir olay olduğnda ya da çok üzüldüğü bir şey olduğunda ilk kimi arar ? ben onu arıyorum, sabırla dinler, haklıysam haklısın der haksızsam kusura bakma, Engin haklı der genellikle :) hiç kavga etmedik biz, o kadar düzgün tartışır ki bir konuyu, hadi be salak bile diyemezsin, kelimleri özenle seçersin :) şimdi bu cümleden sonra şöyle demeliyim, ağzından küfür çıkmaz :) evet genellikle çıkmaz, çok beyefendidir (babası Turhan amca gibi)gerçekten, ama arada g s ye ve hakemlere eder, hem de okkalı :) çok ince düşünür, kimseyi kırmaz, hep verir hep... güvende hisseder insan kendini onun yanında.. birazcıkta sosyetedir :) sever kaliteyi..
canım o benim
arkadaşım
dostum
sırdaşım
enişteden çok çok öte
Ömür'le hep söylediğimiz bir söz vardır, "annene söyleyelim bir tane daha Burak doğursun" diye, öyle pay edemeyiz onu :)
iyi ki doğmuşsun Burakcım, iyi ki...
daha çoook güzel günler bizi bekler...
foto : çok eski değil mi ? ama şahane foto :)

3 yorum:

ŞAKARCAN dedi ki...

ne desem ki şimdi ben sana..
şımart böyle ama başına çıkmayayım sonra.:)
canım kardeşim benim,çok sevdiğim can dostum..tekrarlamayayım bütün duygularımız karşılıklı..seninle paylaşmak çok güzel iyiyi kötüyü..
çok teşekkürler bu güzel satırlar için..iyi ki varsın canım benim..seviyorum seni:)

defneyleyasamak dedi ki...

şakarcanım, hepi börtlek olsun sana.
tedaaa, bi burak yeter, ikincisi de tutuşur benle ömrebedel en çok beni seviyor kavgasına, almıyayım :)

bu arada bu fotoyu da sanki ben çekmiştim, di mi?

Pınar Çetin dedi ki...

:) yaaa ben yazamadimm ama...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...