15 Haziran 2010 Salı

düğünlerde..

sevgili pek sevmez düğünleri..
katılmayız genellikle ya da o gider bi görünür kaçar hemen, ben gitmem onunla..
ilk defa çift olarak bir düğüne katıldık, cumartesi günü, tribünden bir arkadaşının düğününe
nasıl mıydı ?

şahane tabiki
:)
.
arkadaşlarının kız arkadaşlarıyla tanıştım, neredeyse 2-3 yıldır birbirimizi bildiğimiz ama bir türlü tanışamadığımız kızlarla...
hatta bir tanesi "seda diye birinin gerçekte var olmadığına inanmaya başlamıştım" dedi, haklı kız..
bayıldım hepsine :) hepsi de çok güzel, bizim çocuklar şanslı galiba biraz.
.
istanbul sheraton'a cemil ipekçi defilesi için gitmiştim, düğün ise havuzbaşındaydı, ben çok beğendim, yemekler nefisti diyorum ama kırmızı et yemediğim için ve menüde genellikle et olduğu için aç kalıyorum, ordövr tabağı kurtarıcım, karnımı bi onunla bi de pastayla doyuruyorum :) tek kişilik pastalar da muhteşemdi..
en önemlisi ortam çok güzeldi, çok eğledim çok :)herkesin samimi ve doğal olduğu, kimsenin kasmadığı ortamları çok seviyorum ben, sevgilim de pek yakışıklıydı, ilk kez takım elbise ile gördüm desem :) işe bile bazen eşofmanla gidiyor, normal değil mi şaşırmam :)
.
bu arada Sıla'nın düğününe giydiim elbisemi giydim, uyanığım ya nasıl olsa bu düğünde olacak kimse görmedi dedim, itiraf edin hiç öyle düşünmediniz mi :) her düğüne ayrı kıyafet alsak batarız yeminle :) neyse akıllı geçiniyorum ya ben, orada görünce aklıma geldi, Sıla'nın düğününden beni almaya Engin, Haktan ve Sencer gelmişti, Haktan ve Sencer'i görünce piştinin değişik bir versiyonu oldu :) amaaann dedim erkekler bizim gibi hafızasına kaydetmez öyle kıyafetti bilmemneydi :)
.
düğün en bomba anı pasta kesilirken ve Fenerbahçe Marşı çalarken sevgilim ve arkadaşlarının meşale yakmasıydı, evet yaa resmen maçtaymış gibi en az 15 tane meşale yaktılar, güzel miydi ? hem de çok :)
.
geceden bir fotoğrafımızı ekliyorum, arkada görünen 41 rakamını da maşallah kabul ediyorum :) bulanık çıkmış, bu makineyi benden başka kimse kullanamıyor..



10 yorum:

Pinky dedi ki...

hihi 41 kere maşallah Sedacım :D

.ankara düşleri. dedi ki...

:))
41 kere maşallah :))
Allah nazarlardan saklasın :))

sinem dedi ki...

çok güzel çıkmışsınız 41 kere maşallahhh :))

pride dedi ki...

:))) Resim süper,41 olayı da şahane olmuş:) Ben oturuyor olsam o masada şansıma 100 numara olurdu arkamda:))))

tuku dedi ki...

maşallah size:)

ayrıca bende öyle yapıyorum gideceğim yerde daha önce o elbiseyi görenler yoksa giyiniyorum, varsa yeniden ne giyicem derdi:P

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

sedacım yazını büyük keyifle okudum hadi kırdınız seytanın bacağını şimdi başkalarının düğününe gidrsiniz sonrada inş. kendi düğününüzü yaparsınız .
bencede 41. kere maşallah
sevgiler

Burcu dedi ki...

kıyafet konusuna katılıyorum bende kafadan şööle bir düşünürüm kimler var kimler yok diye :)) maşallah bu arada size :))

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

Allah'ın rahmeti, bereketi sizinle olsun, gönül güneşiniz hiç solmasın, yüzünüz aydın olsun, kabriniz nur dolsun, makamınız Firdevs, dualarınız kabul olsun. Kandiliniz kutlu olsun..

simon dedi ki...

41 kere maşallah yazıların çok içten ve samimi insan okurken zevk alıyor:)

sedaca dedi ki...

amin kızlar çok teşekürler :)

pride delisin sen :)))

tukucum evet yaa, ona ne giycem buna ne giycem, büyük dert... giyiyorum aynı şeyi napiim :)

simon, sağol valla bazen çok sıkıcı olduğumu düşünüyorum :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...