11 Haziran 2011 Cumartesi

Flamenco Oriental

çook oldu gideli..
anca...

aslında iş çok derken araya bir sürü şey sıkıştırmışım :) annemle de bi akşam tiyatroya gittik..

bu gösteriye Lale davet etti beni. Sürpriz dedi, bi toplantıdan çıktık, gitme eve sürprizim var dedi, öyle komik ipuçları verdi ki hiç tahmin edemedim.

İstanbul hanımefendisi birisi vardı yanımızda, birlikte gittik, ama o ne zarafettir, bayıldım :)

neyse gösteri çok güzeldi, yerimiz de çok güzeldi, bi tek solo erkekler olduğunda uzunluğu sıktı biraz, onun dışında o tak tak sesleri duyunca biz düz yolda yürüyemiyoruz dedik kendimize.. o tempoyu ben elimle masaya vurarak tutturamazken insanlar dans ediyor.. e onların da işi bu di mi ama :)

kısacası çok güzeldi, arada böyle nefes almak lazımmış, işten güçten kafayı kaldırıp..

foto gösterinin sonundan..


6 yorum:

yıldız dedi ki...

Güzel olmuştur gerçekten,bir gün belki de kendi vatanında izlemek nasip olur bu dansı;)

Adsız dedi ki...

süper hediye bende çok seviyorum flamenco dansını .endülüsüde =)

huzur dolu bi hayat diliyorum =)

Hande dedi ki...

benim için canlı izleme şansım olmadı, sanırım bende böyle bir süpriz bekliyorum :)

deniz saatçioğlu dedi ki...

Çok severim Flamenco. İspanyolca öğrenmemin etkisi de var heralde bunda.

Teşekkür ederim izleyicim olduğun için. ben de izliyorum

www.denizsaatcioglu.blogspot.com

Piril Maria dedi ki...

Flamenco is magical. Have you ever tried it yourself?




♥ thebookness.blogspot.com

nilerk dedi ki...

güzel bir akşam olmuş insan yaşadığını anlıyo böyle anlarda günlük rütinimizin dışında da hayat olduğunu unutuyoruz sanırım ...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...