5 Ekim 2011 Çarşamba

aynı başlıkları kullanır oldum...


yok bi derdim aslında..
yetememek, yetişememek en büyük sorun...
dilimde hep çok çalışıyorum aman gece yarılarına kadar çalışıyorum, sonra bir bakıyorsun yaptıkların öyle büyük büyük şeyler gibi görünmüyor
kalıveriyorsun öyle !
büyük görünmesi için ya da büyük olması için daha ne yapmak gerek ben bilmiyorum. 

iyiyim
keyfim yerinde
doktorumun tavsiyelerini uyguluyorum
serbest bırak kendini dedi bana, bu kadar kontrol manyağı olma, alkol alıp aman sarhoş olmayayım diye durma, bırak ipleri, her şeyi sen yönetemezsin dedi...
sarhoş olmadım ama Lale ve Gül ile süper eğlenceli bir akşam geçirdik :) uzuunn zamandır böyle güldüğümü ve eğlendiğimi hatırlamıyorum, pek iyi geldi :) taksiciler çok komikti..


öyle arada klasörlerde kalmış fotoğrafları koyayım dedim
hepsini, her şeyi unutuyorum :(
Naz kuşum bayram kıyafetini giymiş poz veriyor, ben ne mi yapıyorum ? tabi ki çalışıyorum. Vip müşterilerimize bayram tebriği gönderiyorum, kendi mail adresimde öyle info'dan falan değil...


dedemin mevlütünden bir görüntü bu da..
çocukları çookk severim bilir herkes.. bunlar da bizim köyde mahalledeki çocuklar, onlar da beni sever, çünkü dikkate alır konuşurum dinlerim onları.. Ama bazen hepsi bir aradayken bana Seda abla ile başlayan bir şeyler anlatmaya başladıklarında imdaatt diyebiliyorum. Şu kalabalığın bana aynı anda laf anlatmaya çalıştığını hayal edebiliyor musunuz ? :) olsun gene de şikayetçi değilim :)

Bu da Şeker.. Akçay tatilimden Şekerimiz..Ben hayvanları çok severim ama bir türlü dokunamam, uzaktan severim yani, ısırmaz derler ya hani sinir olurum, biliyorum ısırmadığını ama olmuyo işte ürküyorum. veee şeker sayesinde bunu yendim. İnsanlık için küçük seda için büyük adım... Sevdim Şeker'i, o kaçsa da peşinden gittim, pek mayışık, hani ısırmak istese de üşenir :) ver ona yatsın..

gece hayatı bana göre değil.. ne bu be ? 1 gece çıktık burnum akıyor, millet nasıl dayanıyor pes... neyse ben pek uslu durmuyorum bil blog, sana her şeyi açık açık yazamıyorum..
Lale ayağını sakatladı geçen gün, spor salonunda... Çok korktum duyunca.. neyse şimdi iyi ama zormuş çok yaa.. kıymet bilmek lazım, şükretmek lazım atlaya zıplaya yürüyoruz. Daha iyi şimdi..
post, sen bitmeyeceksin galiba ?

olsun bitme, canım annem de olsun, Burcu'nun kınasından..genceciktir o, ruhu genç, hiç yorulmaz..
albüm gibi oldu biraz ama, olsun burada..

şimdi çıkayım, eve gideyim.. çok kilo aldım, düğünde giydiğim elbisemi aldığım mağazaya gittim pazartesi günü, denediğim 40 beden pantolon dar gelince koşarcasına çıktım mağazadan, kendi kendime rejime girmeye karar verdim. Birisi söylerse olmuyo, sinir oluyorum ve yapmıyorum diyet falan, aynaya bakınca kendimi zayıf görüyorum..neyse bakalım ne olacak ?

hadi son bi foto daha, sonra yayınla :)


9 yorum:

Burcu dedi ki...

çok datlusun kırmızı ojelerinle :)iyi olmana sevindim şeker :) laleye de çok geçmiş olsun dileklerimi iletirsin artık canım kendini çok çalışaraktan yıpratma :)) sevgiler...

Deniz dedi ki...

Seni iyi ve keyifli gördüğüme sevindim :) Ellerin ne güzel senin öyle

Tibetin annesi dedi ki...

İyi ol canım, hep...

yıldız dedi ki...

Özlemişim postlarını ve seni;))

şahane kadın dedi ki...

evet ya ne güzel ellerin var seda, el takıntısı olan bi insan olarak bayıldım :) hayvanlara ben de dokunamam, korkmaktan falan değil, huylanırım gibi geliyo işte :)

Cafe Portakal dedi ki...

Merhaba modanisa dan takip ediyordum sizi ama bir blogunuz olduğunu bilmiyordum:)izlemedesiniz bundan sonra sevgiler bana da beklerim

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

ne güzel bir gülüş seninki :D nazar değmesin :)

İnci Yemek dedi ki...

Seda'cığım iyi olmana çok sevindim
canım:)şu dr.adresini banada gönderirsen iyi olacak veya sen
nasıl pozitif olunur yazmaya devam edeceksin:))
Emeklerin iltifatını ancak bunu bilenler sana söyleyebilir,bu anlamda nasıl bir koşturma içinde olduğunu tahmin ediyor ve seni tebrik ediyorum canım:))
yorum uzadı fakat ojenin no'sunu yazmamışsın:))
çok öpüyorum seni...

Serap dedi ki...

Blogunu ziyaret edip bir ses vermeden gitmiyim dedim :) Daha fazla post istiyorum ama :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...