18 Şubat 2012 Cumartesi

şu sıralar hayatımda...


güzel şeyler oluyor
nazar değecek diye çok korkuyorum...

ama hayalini bile kurmadığım şeyler.
herkes çalışıyor, özveriyle.. ama ben sanki biraz daha fazla çalışıyorum, bana mı öyle geliyor bilmiyorum ama deyim yerindeyse eşşek gibi çalışıyorum..
hatta patronumun dediğine göre saate bakmadan çalışıyormuşum :)
çok mutluyum ben şu anki patronlarımla çalışmaktan, işimi seviyorum, Modanisa'yı seviyorum ama bir de patronlarımı çok seviyorum. galiba of demeden çalışmamın en önemli nedeni bu...

kıymet biliyorlar çünkü.. eline sağlık seda, aferin seda, süpersin seda hep dillerinde...

2 gündür Antalya'dayız. İş için geldik.. Kaldığımız otel çok güzel, Rixos Downtown'da kalıyoruz. Zaman çok keyifli ve heyecanlı geçiyor. Ama burada da çalışmaya devam ediyoruz, dün gece saat 2 'de otelin toplantı odalarından birinde ekipçe çalışıyorduk. Kahve, elma suyu ne bulduysak içtik, bana pek etki etmedi ama o kadar çok kahve içenler uyumakta biraz zorlanmış. Ama 1 gece önce 1:00'de yatıp 4:45'te kalkıp 7:00 uçağına yetiştim.. o yüzden horul horul uyudum valla :)

az önce öğle yemeğinden sonra odaya çıktım maillerimi kontrol etmek için, sana yazayım dedim canım blogum...

her anım, heyecanım, üzüntüm, mutluluğum burada olsun hep..

hep şükrettim. bugünüme,yaşadıklarıma, Allahın bana verdiklerine hep şükrettim...Her zaman her şeyin hayırlısı olsun dedim.

bi de şu sıralar diyorum ki, ben ne şanslıyım ki Allah karşıma Lale'yi çıkardı...

bakalım zaman bana ne gibi yenilikler getirecek...

hayırlısı....

6 yorum:

nohut oda dedi ki...

ne güzel sevdiğin iş olunca huzurda varsa harika..allah bozmasın sedacım

Unknown dedi ki...

Maşallah diyelim Allah nazarlardan korusun:)
sevgiler

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

söyleme söyleme nazar değmesin
masallah diyelım hatta

Deniz dedi ki...

kolay gelsin :)

Bellek Kutusu dedi ki...

maşallah nazar değmesin, her şey gönlünce olsun diyelim :)

Zelis dedi ki...

hayatindanve isinden memnun olmana senin adina cok sevindim:))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...