28 Mart 2012 Çarşamba

benim bir blogum vardı...

bi ara ne güzel sık yazı girdim, sonra gene kayboldum.
hiç bahane bulmayacağım 2 cümle yazmamak da ne ?

neyse, buradayım ve iyiyim...

çok şükür yolunda her şey.. ansızın gelen yazışmalar, duyulanlar, sürpriz mailler keyfim iyi..

pinterest'i keşfettim, Antalya'ya gittiğimde Facebook yetkililerinden dinlemiştim.. Öyle güzel fotoğraflar var ki, dalıp çıkamıyorum :) favorim ev, dekorasyon ve çocuk fotoğrafları..

Bu arada maça gittim, neredeyse 2 yıl sonra falan.. Sadece kadınlar ve çocukların alındığı maça.. keyifli miydi eh evet, ama ben futbolcu olsam istemem. bildiğin kına gecesi modundaydı teyzeler, el çırpmalar, gereksiz çığlıklar, eminim en eğlendikleri an maç sonu çalan şarkılardı.. Bi bildikleri Volkan ve Alex, onlara bağırıp durdular.. Maçın son dakikaları Bursa saldırıyor gol yemek üzereyiz bunlar nerden duydularsa Bursaaa sanaaaa güleee güleee modunda şarkı söylüyorlar, pek sinirdi.. Yıllardır derbiler dahil çok maça gitmiş bana pek iyi gelmedi açıkçası :)
 


Geçen hafta Ela bize geldi, puzzle yaptık ve o bana hikaye okudu, bildiğin kitabı ezberlemiş "fakat bu mutluluk uzun sürmedi" diyo okurken mesela :)

Kimbilir kaç kere demişimdir o gün benim de Ela gibi bebeğim olsun diye acaba ?

:)

4 yorum:

çitlembik dedi ki...

Ela gibi bebegin olsun mincirmaya gelelim sedacim opuyorum cokcok

Satır Arası dedi ki...

İnşallah o zaman diyelim, zamanı geldiğinde Ela gibi kızınız olur :)

nehircce dedi ki...

Gönlünce olsun o zaman :)

Işıl dedi ki...

bloglar kıymetliiii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...