23 Ağustos 2012 Perşembe

çalışkan insanı severim

İş konusunda çok kılım ben
çok çalışırım herkes çok çalışsın isterim...

işte benim kafamda biri daha dedim Tubanur geldiğinde
hiç işi olamasına ve kimse ondan böyle bir şey istememesine rağmen depo düzenlemesine bile yardım etti, yardımı bıraktı bu işe başkanlık eder hale geldi.. Bölüm yöneticisi kimliğini bir kenara bırakarak..

seviyorum onu ve iş ahlakını..


bayram öncesi kargolar yetişsin diye deli (abartmıyorum delirdik) gibi çalışmaya başlamadan önce sabah bahçede bir nefes alalım, enerji depolayalım dedik..

Bu fotoğrafı da binada çalışan, bizim gibi hava almaya çıkmış ve sonradan müdür olduğunu öğrendiğimiz birisine çektirdik :)

Modanisa çook şanslı böyle çalışanları olduğu için
:)

1 yorum:

nilerk dedi ki...

bence de çok şanslı umarım onlarda farkındadır .

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...