24 Eylül 2008 Çarşamba

terapi gibi...

başlayıp bir türlü bitiremediğim şeylerden biri "etamin"

Pınar'ın gidişinden sonra odamı toparlamaya devam ediyoruz annemle, çöp ev olacaz yakında çööpp diye söylenmelerini hesaba katmazsak iyi bir iş çıkardık

bir sürü Fenerbahçe dergisi, dekorasyon dergisi (ama ben onları atmak istemiyorum), yarım kalmış yüz temizleme sütleri, tonikler, tarihi geçmiş suni gözyaşı damlaları, ojeler heeppsinii attı annem

bi rahatladı bi rahatladı :)

o arada başlamış ve yarım bırakmış olduğum etamini buldum, al işte dedim oyalanacak bişey arıyordun

şu anda seccade yapıyorum, çok zevkli, dinlendirici,
bitsin derken ama bitmesin isterken yapıyorum işte
bir süre sonra siyah zeminde yeşil iple X yapmaktan herşeyi X görüyorum ama olsun.. gece siyahta çalışmak zor oluyor ama olsun, "o"nun için yaptığım hiçbirşey zor gelmiyor bana...

hediye ettiğimde eminim çok sevinecek, hatta şaşıracak benim yapmış olmama...



Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...