23 Eylül 2008 Salı

www.mustafa.com.tr

29 Ekim 2008
büyük bir merakla bekliyorum,
hele ki konunun Atatürk'le ilgili olması heyecanımı daha da arttırıyor.
yazılarına taptığım Can Dündar eminim harika bir iş çıkardı yine...
fragmanı defalarca izledim
sevgili Can Dündar'ın sitesinden film hakkında bilgi edinmeye çalıştım ve kargaları kovalama sahnesi için Langaza'ya (Yunanistan) gidip çekim yaptıklarını, bu sahnede oynayan çocuğun Yorgo isminde bir yunanlı olduğunu ve orada bulduklarını, afişin ortaya çıkış hikayesinin ne kadar tesadüf olduğunu, Cumhurbaşkanlığı ve Generkurmay Başkanlığı arşivleri kapılarının ilk kez bir proje için açıldığını ve oradan ilk defa göreceğimiz duyacağımız şeylerin olduğunu ve daha bir sürü şeyi öğrendim
içim titredi şimdiden...
kısmet olursa ilk izleyen, izlettirenlerden biri olacağım kesin
o komik bile diyemeyeceğim, bana göre saçma salak, gişe rekoru kıran filmlerden sonra bu filmin o da rekor mu dedirtmesini bekliyorum açıkçası

ps. goran bregoviç'in hüzünlü balkan notalarına ve tablonun içinden çıkıp gelen çocuk görüntüsüne de bayıldım ayrıca...

beklemedeyim...

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...