1 Şubat 2009 Pazar

dün...


eminönü'ne gittim
o tarafta işim vardı uğramadan geçmedim
seviyorum ben oradaki kalabalığı
her gittiğimde mehmet efendi'den 1 tl'lik paketteki türk kahvesini almadan geçmiyorum
nüans'a giriyorum
yeni ürünler geldi dedi çocuk, ama içinde neler olduğuna bakmadan depoya koyduk haftasonu diye, salı günü herşey yerleşmiş olur, o gün gelin dedi, bakalım fırsat olursa gideceğim
herşey var o sokakta, renk renk, ne ararsan..

sonra sevgilinin yanına gittim, kahvaltı ettik birlikte, çok mutlu oluyorum ben onun yanında, onlarca şey kafamı kurcalasa da, gözlerinin içine bakınca uçup gidiyor herşey...

Lale dedi ki birgün; dünyanın en güçlü, en zengin, en yakışıklı adamı da gelse sen Engin'den vazgeçmezsin, evet dedim vazgeçmem ondan, bir başkasını düşünmem bile ..

hiç kaybetme bu duygularını dedi, çok nadir gelir insanın başına bu durum, çok şanslısın dedi..

dün ona sarıldığımda aklıma geldi Lale'nin söyledikleri, gülümsedim daha bi sıkı sarıldım ona :) bu bakış ve gülüşten sonra hep bişeyler geliyor ama hadi bakalım dedi cin sevgili, hiçbir şey kaçmıyor gözünden hiç, sesimin tonundan anlıyor her şeyi :)

benden sonra Okan'a gitti, çok seviyor onların orayı, Kavak diyor başka bir şey demiyor, çok samimi, çok sıcak buluyor Okan'ın ailesini, annesinin cana yakın davranışını...

dedim ya mutluydum dün çok... hele de ayrıldıktan sonra gelen mesajda yazan yorum daha da mutlu etti :)

doğru yoldasın seda dedim kendime, bak sabırsız olmamak gerekiyormuş, sevgili doğru zaman doğru insan konusunda ne kadar haklıymış

ayrılırken Okan'ın gidince mesaj at uyarısını da dikkate aldım, eve gelince hem sevgiliye hem ona mesaj attım :) hiç üşenmeden cevap yazmış, bizde yemek hazırlıyoruz, kıskandıracak ya, boşuna kumam demiyorum ben ona...

huzurla uyudum dün gece :)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Eminönündeki Mehmet efendi benimde kahve aldığım tek yer. Kafe tiryakisi olduk çıktık bu yüzden...

sedaca dedi ki...

sorma serap
bi de cezve keşfimiz var şimdi, arzum cezve mi alsak, yok yok çelik cezve daha sağlıklı, eski usül mü pişirsek :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...