23 Kasım 2010 Salı

karakızın düğünü

hani diyorum ya hep blog arkadaşlarım var benim hiç tanımadığım, yüzünü görmediğim hatta sesini duymadığım...
ama onlara dair aslında çok şey bildiğim...

sanırım buradaki samimiyete buradaki duruma şaşırmaya uzunca bir zaman devam edeceğim :)


Görkem de benim bu blog arkadaşlarımdan biri.. evlendi geçtiğimiz günlerde, ben yazana kadar tabi... 1 ay oldu belki de.
nasıl mutlu oldum beni davet ettiğinde :) gelmez miyim dedim atlaya zıplaya gelirim :)

Damlocan da geliyormuş, onu da görmüş oldum, yalnız dönüşümüz sis nedeniyle biraz stressliydi :)

Görkem nasıl güzel bir gelin olmuştu anlatamam :) ya o çıkış şarkıları, duygulanmayan kimse yoktur herhalde :) müzeyyen senar - fikrimin ince gülü hatta dinlemek isteyen olursa bi tık

gecenin sonunda söylediğim tek şey vardı;
"blog arkadaşımın da düğününde de göbek attım ya pes bana"

buradan da bir kez daha çoook mutluluklar dilerim canım benim :)

9 yorum:

Unknown dedi ki...

tebrikler ve darısı başımıza ;)

elif-kayra dedi ki...

neiyi olmuş,mutluluklar görkem'e

Unknown dedi ki...

Hakikaten Görkem çok güzel bir gelin olmuş.Maşallah..
Rabbim bahtını da tahtını da güzel etsin..
Yaşasın blog kardeşliği :)
sevgilerimle..

Burcu Çalışkan dedi ki...

ne iyi yapmışsın, gelemedim ama görkemin güzel fotolarını gördüm bir kez daha mutluluklar :))

Pinky dedi ki...

çook güzeel. aklım orada kalmıştı vallahi :)

sedaca dedi ki...

the one sağol...

Elifcim, aynen iyi ki gitmişim dedim :) çok iyi oldu...

Zelihacım, amin.. çok güzel olmuştu bi görsen öyle zarif ki.. :)

Burcucum, Görkem'le birlikte bir fotoğrafımız var ben yanında katana gibi derler ya öyleyim :)))

yaa pinkycanım sana gönderemedim fotoları, twitterım o gün bugündür yok foto eklemiyo..

tuku dedi ki...

çok güzel bir gelin olmuş tebrikler görkem'e :)

Syhn dedi ki...

ay ne güzel yaa.. Allah mesud etsin!

Sütüme Sarelleme Karışma!!! dedi ki...

Valla helal ne diyeyim:) Blog yazarları arası çay-kahve-gün vb. gezmeler gördüm,okudum ama düğün hakikaten iddialı olmuş:) Ne kadar içten bir durum...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...