2 Kasım 2010 Salı

Bilun Şen açılış


Canım Bilun'um bir mail göndermişti açılışla ilgili, hep sürprizim var diyordu, ipucu veriyordu ama duyunca gözlerimin parlamasına neden olan bir iş yaptı..
Galata'da şahane manzarası olan bir yerde şirin mi şirin bir mağaza açtı, zaten Bilun o kadar pozitif ki, sırf onu görmek, o cıvıl cıvıl sesini duymak için gidilir :)

ne kadar geç kaldım di mi yazmak için :( pek yazasım yok bu günlerde, yoo sıkıntıdan diil, twitter'da yazıyorum sürekli, hem iş güç çok oluyo, hem de oturup uzun uzun buraya vakit ayırmak istiyorum, anlatacağım o kadar çok şey var ki aslında.. burası benim günlüğüm ve ben her şeyi ama her bi şeyi buraya yazmak istiyorum..

neyse açılış gecesine canım eniştemle birlikte gittik, Pınar çalıştı ve gelemedi maalesef :( saçımdaki tacı da o akşam aldım :)
nasıl ?
normalde pek kullandığım tipte bir aksesuar değil ama çok beğendim, deneyince çok kişi olumlu görüş bildirince benim oldu :)

o güzel gülüşüyle Ceydacım da oradaydı, çok sevindim onu gördüğüme, hatta Ayci ve Ceyda'nın fotğraflarda kullandığı modeli olan hanımla da tanıştım, fotoğraftakilerden daha güzelsiniz dedim ona da, gerçekten çok güzel :)


tekrardan hayırlı uğurlu olsun arkadaşım, Allah bol kazançlar kısmet etsin..

adres ve daha detaylı bilgiler için Bilun'a tık..

7 yorum:

Hayat Belki Bazen dedi ki...

Bu yorum aracılığıyla hayırlı işler dilemiş olayım arkadaşına, umarım umduğundan güzel olur yaşayacağı gelişmeler:)

fatma dedi ki...

merhaba blogunuzu 00:30 okumaya başladım baktım gözlerim sulanmaya başladı bide baktım saat çoktan 3 olmuş nasıl zaman geçtigini anlamadın gerisinide yarın akşam okuyacam

fatma dedi ki...

bu arada çok başarılı ve güzel bir bayansınız

tuku dedi ki...

Bilun'a bakmak bile pozitif enerji veriyor :) Hayırlı bol kazançlı olsun

ceydabural dedi ki...

sedacım bende seni tekrar gördüğüme çok mutlu oldum :)

sedaca dedi ki...

hayat belki bazen, amin diyelim, inşallah istediği gibi olur her şey :)

Fatma, teşekkür ederim çok :) sevindim beğendiğine, ama burası bir amacı olan blog falan değil, benim günlüğüm sadece :)

tukucum, çok haklısın, bilun her daim cıvıl cıvıl :))

ceydacıımm, aynen :) bi de haberimiz olmuyo karşılaşıyoruz ya hepten sürpriz oluyo :)

Bilun Şen dedi ki...

canımmm benimmmm, bilunun yesin seni :) iyi ki geldinn. kocaman öpüyorum seni, bi'de seviyorum :)) tacını da güle güle kullan, çok yakıştı :p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...