7 Ocak 2011 Cuma

yeni yıldaki ilk günlerim...

gene kayboldum ben :(
sanki her şey 1 Ocak tarihini bekliyormuş, çok şükür diyorum elbette, tahtalara vuruyorum, aman iş olsun :)
ama buraya yazmak istiyorum, yazamıyorum, o kadar çok işim var ki, gün içinde su içmiyorum ki tuvalete gitmeyeyim, masamda dahili telefon yok, asistanı kalkıp yan masadan dahili hattan arayacağıma kendi masamda oturup cep telefonumdan onun cep telefonunu arıyorum, kız gözlerini patlatıp bizim kapıdan kafasını uzatıyor bi yandan benimle konuşurken :) tamam o kadar da müsrif ve şımarık değilim bilmemkaçbin dakikam var kullandığım pakette :)


yeni yıl güzel başladı a dostlar :)
yakında anlatacağım...
çok şükür diyorum durup durup, her şeye çok şükür.

daha yılbaşı gecemizi yazacağım, çekiliş hediyemi yazacağım, Asya'mın bana elleriyle yaptığı kartı yazacağım....

ne zaman acaba ?

2 yorum:

plndrkn dedi ki...

Canım hediyesini alan blogunda sana teşekkürlerini sunuyor ama sen yoktun ortalarda :)

sedaca dedi ki...

puuffff haklısın :( bakıcam bu akşam herkese :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...