7 Ocak 2011 Cuma

yılbaşı hediyem Lösev


hediyelerim bitmedi elbette :)
Friendfeed'de sevgili Alev geçen yıl olduğu gibi bu yıl da, Lösev'de alınmak şartı ile yılbaşı çekilişi yaptı. geçen sene de katılmıştım hemen bu sene de katıldım...


annem benden daha mutlu bu hediye olayında, ona gelmiş gibi açıyor paketleri, bi sevindirik sormayın :)

hediyem gelmiş geçen gün, bir baktım iki tane bebek yan yana :) geçen seneki mavi saçlı kızımın yanına turuncu saçlı bir arkadaş gelmiş, ne sevdim onları anlatamam :)

nasıl cıvıl cıvılllar
inşallah dedim bu bebekleri yapan annelerin de çocukları iyileşir cıvıl cıvıl olur..

Bu bebekler Lösev'in sitesi Ispanak'tan alınıyor.. olur da birisine hediye göndermek isterseniz tüm geliri Lösev'e giden bu siteden alışveriş yapabilirsiniz.

ben de hiç taınmadığım birisine gönderdim, yemek yemeyi sevdiği için erişte seçtim mesela, doktora öğrencisiyim dediği için defter aldım falan falan :)

ama bana alan kişiyi hala bulamadım, söylemedi :(

olsun...
düşünen, alan, gönderen, uğraşan, emeği geçen herkese teşekkür ederim.
ufacık bir parça katkım olduysa ne mutlu :)

6 yorum:

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

çok şirin aklımda tutacağım ıspanağı :)

Zeynep'in Evi dedi ki...

nekadar güzel sedacım tebrik ediyorum seni..çok da anlamlı bir hediye olur eminim..

Dokuztepe dedi ki...

Hediyeler yağmuru:))Ne güzel, bu bebekler harikaymış gerçekten, çok beğendim kızlarını:)))

Meyra dedi ki...

ne kadar anlamlı bayıldım:) ıspanağı blmiyordum sayende öğrendim tşkler paylaşımına..

Adsız dedi ki...

duyarlı post... tebriklerr ... ciddi mevzularada değinmek lazım..teşekkürler :)

D!mple Rock dedi ki...

bu bebekler acıklı mı bakıyor yoksa lösev duydum diye midir etkisi bilemedim ama güzel yazı :/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...