7 Eylül 2011 Çarşamba

Bu bayram...

Bu bayram biraz buruktu herkes, dedemsiz ilk bayram, ailenin en büyüğü olan babam dedemin evinde uyandı bayram sabahına...

Herkes için biraz hüzünlü ama yeni duruma adapte olmuş, güzel yanlarını gören bir durumdaydık. Arife günü bizde akşam yemeğine çiğbörek yapılır. Gittik dedemin evine, daha doğrusu babamın önerisiyle tüm kardeşler arife akşamı orada oldu. Bayram sabahı hep birlikte kahvaltı ettik. Burada bana gelen bir yorumu söylemiştim babama çok hoşuna gitti, tüm kardeşlerine söyledi. Dedem bize bir birlik beraberlik mesajı bırakarak gitti, son dakikalarında herkes yanına toplayarak..

Çok güzel oldu, iyi ki yapmışız.. O kadar kalabalıktık ki 200'ün üstünde çiğbörek yapılmış :)

Ben tabi 1.günün akşamı kaçtım, bu senenin ilk tatilini yapmaya Akçay'a gittim.. onu da anlatıcam, ben böyle güzel deniz görmedim :)

İnşallah tadımız bu bayramdaki gibi olur hep...




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...