7 Eylül 2011 Çarşamba

unuttum buraları

o bahane bu bahane derken yazmaz oldum..
sanırım burayı twitter ile aldatıyorum :)
yine de blogumun yerini tutmaz, buraya gelen yorumların sıcaklığını heyecanını vermez di mi :)

çook şeyler oldu, hastalıklar, tatiller, eğlenceler... koca bir ramazan ayı bitti..

hepsini yazıcam tek tek...
geçen akşam babam çok korkuttu bizi, deli gibi bir titremeyle kalktı yataktan, daha yatalı 5 dk olmuştu, ama nasıl zangır zangır titriyor. Doktora gitmekten hep kaçan bir adam beni doktora götürün dedi, annemle birbirimize baktık. Neyse kuzenim geldi gittik, bu arada Beylikdüzü'ndeki Medi Life'a gittik ve bayıldık. Daha önce Beylikdüzü Acıbadem tecrübemiz kabusla sonuçlanmıştı. Gene babam evde düştüğünde bir şeyi yok diye yolladıkları adamın suratı ertesi gün davul gibi şişince yüzünde 4 tane kırık olduğu anlaşılmıştı. Neyse haram etmiştim Acıbadem'e de o parayı. Medi Life'ı sevdik. Çok şükür önemli bir şey değilmiş, ama 1 haftadır kullandığı o kocaman kocaman antibiyotikler kana karışan mikrobu yok etmemiş, tedavi şekil değiştirdi..

Bu da o gece çektiğim fotoğraf, iyi küfür etmedi bana o halde fotoğrafını çekiyorum diye :) asıl komik olan titriyordu ya, ben koluna girdim hastaneden içeri girdik, yatacak sedyeye elimi alamıyorum, titrerken vücudu kasılıyor, sıkıştı kaldı elim, gülemiyorum da :) ertesi gün dedim ki nasıl oldun ? iyiyim dedi, dün akşam "hızır idi yunus idi" modundaydın ama dedim, dalga geçme sçarım babanın canına dedi, millet yerlerde :) Kanlı Nigar filminde miydi bu hızır idi yunus idi ? çok güldük ama :)

3 yorum:

Pinky dedi ki...

çok geçmiş olsun Sedacım, ilaçları fayda etsin de geçsin gitsin hemencecik

Adsız dedi ki...

geçmiş olsun ve yeni yaşın kutlu olsun.

Twitter'le ihanetini kabul etmiyorum :)) as olan blog dur :)


sevgiler

Ceren dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun, Allah beterinden korusun.

"Hızır idi Yunus idi" Süt Kardeşler filminden :)

Sevgiler.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...