4 Aralık 2011 Pazar

nasihat...

Büyüklerim bir şey söylediğinde oofff derdim önceden, artık can kulağı ile dinliyorum, dinlemenin bana çook şey kattığını öğrendiğimden beri dinliyorum...

iş hayatına yeni başlamış arkadaşlarıma da tavsiye ediyorum...

büyümek lazım... 

bazen insanların yaşına bakmazsın, ne olgun dersin.. bazılarının dışına bakarsın sessiz sakin ama içinde davul çalar...  ama anlayamazsın işte.. anlamasam da olurmuş dersin.. ne fena di mi ?

bu da böyle bir post oldu, kendime not.. 
için iyi olsun Seda, yeter.. 
kötü bir insan olma..


not: elbette olmayacağım :)

1 yorum:

cicibiciseyler.com dedi ki...

kısa zamanda tanımama rağmen yüreğinin güzelliğini görebildim sedacım..Rabbim hepimizi iyi olan herşeye daha çok yaklaştırsın..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...