16 Aralık 2011 Cuma

pat diye sinema...

vakit yok o yok bu yok derken, Lale ile gidiverdik sinemaya
baktık çok trafik var, Capitol AVM'de ofise yakın, hadi girelim dedik döndük yoldan..

Baktık çok kalabalık içerisi sinemaya gidelim bari dedik. Dedemin İnsanları'na gittik. Lale, Egeli olduğu için pek yakın buldu kendine filmi, ben de sevdim, Çağan Irmak kokuyordu film, hani bilmeden izlesen onun filmi dersin. Güzeldi, izlenesi...

Bizim halimiz gene komikti, hayır o koca montoları niye arabaya bırakmayız ki di mi ama ? montlar, bilgisayarlar, çantalarımız, onun yanında pisboğazlığımızdan aldığımız abur cuburlar.. yürüyemez haldeydik yüklerimiz nedeniyle.. Böyle yürümeye çalışırken kalabalık gördüğümüz ilk kuyruktan salona girdik, birbirimize soruyoruz doğru filme girdik değil mi diye ? ikimiz de salon numarasına bakmamışız... Neyse doğruymuş :)

bloguma hep enteresan fotoğraflar eklediğimi söyledi Nilüfer Teyze. Ya elim, ya terliğim, ya çiçek böcek :) çok güldük yaptığı yorumlara.. o yüzden artık bütün fotoğraflar eklemeye karar verdim :)

işte zibilyon tane şey taşıyan Lale ve sinema salonu kapısı..
salon numarasına bakmıyorum ama fotoğraf çekmeyi akıl ediyorum, elbette hadii diye söyleniyo :)

4 yorum:

Zelis dedi ki...

hani eskiden birde lale sinemalarimi varmis ne o da geldi aklima:))
o filmi cok merak ediyorum buralarda bulursam kesin gidecegimdir,ama herlade gelmedi henüz:(
sevgiler:)

sedaca dedi ki...

Zelis nerelisin sen ? Lale sinemalarini nereden duydun :)

Zelis dedi ki...

yaa gercekten varmiydi,yoksa ben salladimmi?filmlerde mi cok adi gecerdi ne bilim
ayhan isigin son filmi lale sinemalarinda diyee:))
arkadasinizin ismide lale olunca ordan cagrisim yapti:)))

Sıla Yılmaz dedi ki...

Ohh süper iyi yapmışsınız cnm.. benim de canım çekti :) insanın canı sinema aşerir mi? Ediz'e öyle desem :)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...