17 Kasım 2016 Perşembe

zaman bebek zamanı

yazdığım yazıya 3 yorum gelmiş, bildiğin özlemişim :)

tüm arkadaşlarımdan bebek haberi alıyorum, enteresan değil tabiki, daha dün bebekliğini hatırladığım kuzenlerim evleniyor, asıl şaka gibi olan o :)

peki ya bana gelen 2. bebek ? soruları :)))

Aslında ben de istiyorum Derin'in bir kardeşi olsun. yaşım da 37.. ama itiraf etmek gerekirse, büyüdü yaa, rahata ermişken en başa dönmek ? derken buluyorum kendimi.. 

neyse..

derin sahne sanatlarını izlemeyi çok seviyor, sevmesini de çok istiyorum zaten.. niloya, harika kanatlar, pepee'ye 2 kere gittik mesela :) 

ba-yıl-dı :)


derin abartmamak şartıyla video izliyor, yararlı şeyler olmasına dikkat ediyorum, niloya ve pepee en çok izledikleri. çocuğum olmadan önce bu pepee deliliğini anlamazdım, hatta pepee'den pek hoşlanmazdım, şimdi durum şu; ayşe şule bilgiç'i görsem boynuna atlayacağım :) derin bence gayet güzel şeyler öğrendi bu videolardan.. tiyatro'da şarkılara eşlik ettiğinde inanamadık :) canıımm anneemm diye şarkıya eşil ederken gözlerim doldu yemin ederim :) bababababa kocaman babaaamm şarkısını söylerken engin'le birbirimize bakıp kısa çaplı bir şok yaşadık. o nasıl izlemek evladım :) kaydetmiş hepsini..



bizim konuşmalarımızı da kaydediyor aslında. odada hepimize "arkadaşlar bir şey söylicem" diye sesleniyor, "baba bir tadına bakar mısın" diyor mesela.. daha 26 aylık üstelik.. bir maşallahınızı alırız :)


şimal'in doğum gününde görüp bayıldığı pony'ler.. teyzoş gitti, buldu, aldı, vu dedik öldürdü, aa o renk çok güzelmiş, a bu renk şahaneymiş,  ama derin bunu da bırakmadı elinden diye diye 5 tane pony aldı.. derin bayılıyor onlara.. 

yahu bir şeyi merak ediyorum, bakımsızlıktan yıkılıyorum ve dolayısıyla derin'le doğru düzgün fotoğrafım yok... şu iki dirhem bir çekirdek analar nasıl başarıyor bacım ?


1 yorum:

Pinky dedi ki...

maşallah Derin kuzuma ^^
ay ben de çok merak ediyorum o anaları. tırnağıma oje sürsem saçım yıkılıyor hep bi yarım haldeyim. sırrı ne acaba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...