10 Temmuz 2009 Cuma

bodrum, kayseri, bakü ?????



şaşkınım son dönemde
bir sürü sebebi var aslında, özellikle özel hayatımdaki gelişmeler yüzünden..
ama şimdiki şaşkınlığım başka bişey için
bir sürü proje geliyor, farklı farklı yerlerden
ve ilk akla gelen isim hep ben oluyorum, bu durum benim için nasıl mutluluk verici anlatamam
öncelikli sebebi güven elbette
bir sürü sorumluluk söz konusu olunca...

neyse...
önce Bodrum projesi çıktı ortaya
hadi dedi patronum, sen git oraya, sen aç, sen başlat...
geçici süre mi dedim, 3-5 ay falan
yok dedi en az 1-2 sene
hııım olabilir ama annem beni çok özler dedim
dur bakalım dedi

sonra Kayseri lafı geçmeye başladı
yine bu kızı göndeririz dedi patronum Lale'ye
yaaa Kayseri mi dedim yüzümü ekşiterek
nooldu Bodrum deyince atladın dedi, gülerek, günlerce de dalga geçti
bak evlendiririz seni, yerleşirsin oraya dedi
ay yok yok dedim
şimdi de Bakü...
orada da bir proje varmış, biraz farklı bir proje şimdikilerden
en az 1 sene dedi Lale
benim için bu projede daha çok ön plana çıkan şey para
şu anda kazandığımdan daha çok kazanacağım kesin
3 konu için de acaba mı diye düşünürken buldum kendimi
anneme anlattım öylesine
peki nişan ? evlilik ? dedi
bişey diyemedim
gitsem buralardan....
hazır bahanem de var
gitsem, uzaklaşsam, yalnız kalsam, kendimle kalsam.......
herkesten, herşeyden
yenilensem, geri gelsem
değişir mi bişeyler bende ?
acaba ?

2 yorum:

Adsız dedi ki...

boşyere uyardık galiba

sedaca dedi ki...

tamam düzelttim, unutmuşum

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...