17 Temmuz 2009 Cuma

tektaşımı kendim aldım


hiç utanmadan tektaşımı kendim aldım :)
yok yok yüzük değil, onu son ana kadar almamaya kararlıyım
"son an" ne onu da bilmiyorum ya...

o kadar pırlantacısın sen niye takmıyorsun sorularına, yorumlara dayanamayıp (napiiim ben ne takarsam o satılıyo) bir çift küpe yaptırdım kendime
ama nasıl güzel oldu nasıl parlıyo anlatamam
bayıldım :)
Keğam usta şahane birşey yapmış
fotoğrafını çekip en kısa sürede ekliim buraya

normalde insanlar pırlantalı takılarını almaya karar verdiklerinde daha doğrusu satın aldıklarında hemen takmak istiyorlar
haklılarmış...

benim de pırlantalı takılarım var elbette, yüzük, kolye ucu gibi ufak tefek şeyler
ama bugün aldığım kadar büyük taş ve yüksek ederde değillerdi

hemen taktım küpemi
elimde ayna bakıp bakıp duruyorum :)

2 yorum:

fashionbysiu dedi ki...

hayırlı olsun canım benim :) güle güle tak.. bende çok seviyorum pırlanta hatta bayılıyorum.. kafamda bişeyler var param da olunca kapını çalıcam gibi zaten :)

sedaca dedi ki...

sağol canım, teşekkür ederim.
ne zaman isterse seve seve
bi de merak etme çok pahalı değiliz biz :)
sen kafandakini bi anlat ortalama fiyat çıkarırlar ve şaşırırsın ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...