9 Temmuz 2009 Perşembe

küçüldün mü sen ?

duydum evet
birisi bana böyle dedi
aynen de bu cümleyi söylemişti Mehtap hanım
bir sınıf olduk ya hani biz
sessiz sakin öğrencilerindenim ben sınıfın, düzenli uygulayamadığım haftaları saymadım, bir gün tam anlamıyla başladım bu beslenme programına
ben diyet ya da rejim demedim yaptığıma, beslenme alışkanlığımı düzenliyorum dedim
Burak ve Pınar pek güldüler bu lafıma :)
bu arada kaç kilo verdiğimi tam olarak bilmiyorum, inat ettim tartılmadım, öyle dedi çünkü Mehtap hanım, tartılmayın, zayıfladığınız başkaları söylesin dedi, aynı gün 2 kişi ısrarla zayıfladın sen, ne yaptın çabuk söyle deyince eve gittim dayanamadım tartıldım, 5 kilo vermiştim :) şu anda toplamda kaç kilo verdim bilmiyorum ama...

Bugün ise, çalıştığımız PR şirketinin sevgili patroniçesi Yasemin hanım "Seda her gördüğümde daha da küçülüyorsun" dedi
çoook sevindim :)

ama çekmecemi açıp gösterdim, 2 adet domates, 3 adet salatalık, 2 adet biber ve 2 adet küçük armut var
yaa dedim evden bunları taşıyorum ama ben :)

kısacası başardım, mutluyum, Pınar bana hep iradesiz derdi, gecenin 11'inde kek yaptırırdım ona, artık değil gece yarısı gündüz bile yapılmıyor evde..

teşekkürler Mehtap hanım :)

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...