8 Eylül 2009 Salı

akıllı binaymış... peh

az önce sevgili kutuya yazdım, çok üzüldüm tabi başına gelene o ayrı
ona da dedim çalıştığımız yerlerin yönetimleri/işletme şirketleri dillerinden düşürmezler akıllı bina lafını, oldum olası deli olmuşumdur ya bu lafa

benim çalıştığım ve akıllı bina olduğunu yazılı-sözlü her ifadeye ekleyen yerde az önce elektrikler gitti hem de 2 kez
ve tam çalışırken benim pc kapandı
de lir dim
ha öyle miii dedim, dün kuruyemişçiden aldığım ve çantamda duran kabak çekirdeğini çıkarıp çitlemeye başladım
böyle akıllı binaya böyle akıllı çalışan
hıh

13 yorum:

asya selda dedi ki...

:):)akıllı patronlara duyurulur yani:):)

Bellek Kutusu dedi ki...

Sana da geçmiş olsun Seda'cım, hakikaten şaka gibi bu başımıza gelenler. Yalnız şu çekirdek olayı iyiymiş, ben de mi yapsam ne:)

Siu dedi ki...

bende şuan senin yazını okurken çekirdek çitliyordum bi yandan :)

* ஐ * : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : * ஐ * dedi ki...

Puhahahh işte kapı işte sapı tadında bir hareket olmuş haklısın da, yorumun sonrası uğradım ve gülümsettin beni merci!

sedaca dedi ki...

kızlar yeni gelişme,
bizim akıllı binayı sele karşı önlem amaçlı 13:00'te kapatıyorlar, tem yolundaki sel suları otopark çıkış kapısına kadar gelmiş :( sabah 8 de evden çıkıp 11:15'te gelebilmiştim, bakalım şimdi eve kaçta gideceğim
evden yazarım artık...

Siu dedi ki...

bana gel o zaman yakın :)
e5 te de trafik var çok görüyorum

Full Dizi iZLE dedi ki...

heh işte o kabak çekirdeği beni bitiriyo :D huh :p

Bellek Kutusu dedi ki...

Amanın:((
Sağ salim git Seda'cım evine, şaka gibi tüm bu olanlar, güya metropolde yaşıyoruz, hale bak...

sedaca dedi ki...

asya selda duysunlar valla :)

kutucum çekirdek olayını tavsiye ederim, komik oldu biraz, çaycısından muhasebecisine herkes güldü ama napiiim :)

siucum afiyet şeker olsun :) ona da bi başladın mı durmak bilmiyosun

direktörüm, işte kapı işte sapı lafına da ben çok güldüm, sağolasın :)

sedaca dedi ki...

siu sen neredesin ayol :) sevgilinin gizemli hatun dediği siu :) yok "siucum" benim böyle yazmama çok gülüyo :)
bu arada şaka bi yana hadi adını geçtim adresini versene sana bişey yollıcam, bayılacaksın, bak ilk sana gelecek

sedaca dedi ki...

full dizi izle; aslında ben kabak çekirdeğini pek sevmem yani severim de ay çekirdeği 1. sıradadır, almışım işte onu, ama güzeldi bak :)

sedaca dedi ki...

kutucum yaa sorma, havaalanı solumda sel suları sağımda, al sana metropol, havaalanına gidiş yok düşünebiliyor musun, bi arkadaşım dedi ki dağda yaşasak bu kadar olmaz...
geldim çok şükür eve

Siu dedi ki...

heran heryerdeyim ben :P

mail atıyorum sana :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...