10 Eylül 2009 Perşembe

yılmaz özdil






bir kez daha hayran kaldım adama
aa hala şoktayım
:)
sabah Onur mail atmış yazısını, zaman zaman yapar böyle beğendiği yazıları fw eder bize..
netten gazetede bir kez daha okudum hani tam sol üst köşede mail adresi vardır ya yazarın, tıkladım oraya outlookta açıldı hemen, ben de yazısına teşekkür edip ellerinizden öpüyorum dedim, sağ olun, birileri yazınca yüreğime su serpiliyor dedim, 3-5 cümleden oluşan çok kısa bir yazıydı,
az önce mailime yanıt verdi,
siz de sağ olun,
Yılmaz
diye
bu nasıl bir incelik,
seviyorum seni Yılmaz Özdil
:)

3 yorum:

Pınar Çetin dedi ki...

su perpiliyormu
yoksa
pu perpiliyormu¿

Delfina ; dedi ki...

yanıt veren bi o, bir de yonca tokbaş var. nazik ve kibar olan yazarlara bayılıyoruz :)

sedaca dedi ki...

aman iyi ki buldun bi yazım yanlışı :)

evet Delfinacım bayılıyoruz bu yazarlara :)

bir de hıncal uluçla olan bir maceram var, başıma bir dünya iş alıyordum, ama hıncalın suçu yok, onu da yazarım bi ara :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...