3 Eylül 2009 Perşembe

istanbul fashion days notlarım...


bi kere hiçbişey anlamadım ben bu işten

sürekli arka taraftaydım, onun davetiyesi, basının hediyesi, mankenlerin takacağı kanatlar derken koşturdum durdum

günler öncesinden hazırlandık, hatta defileden 1 gün önce mekana gittik, yanımda şirketten Uğur vardı, öldürdü beni gülmekten, o kadar komik yorumları vardı ki

bahçede oturduk bir süre, önümüzden geçen birisi için ya seda bu kız ilköğretim müsameresine mi çıkacak dedi önce, güldüm

başka birisi geçti yine bu da birazdan tiyatroda çocuk oyununa çıkacak palyaço herhalde dedi kız için, kıkırdadım şşttt sus duyacak dedim

bu ne şimdi moda mı diyo ikide birde, bazılarının ayakkabılarını beğendi ve beni son derece sıradan olan iş kıyafetim etek-gömlek ile günün en şık bayanı seçti, ki bence oradaki en vasat tiptim ben :)

defile öncesi ve defile sırasında arka taraftaki ortam çok hareketliymiş

bahar hanım son derece sakindi, bayılıyorum bu kadına ben, her şey çok güzel organize edilmişti,

hele eski dostlara rastlamak daha bi sürpriz oldu benim için, Hande'yi gördüm, Yazgülü Aldoğan'ın kitabının kapak fotosu için tebrik etmeyi unuttum, ama yeni projeler için sözleştik, İstanbul Life'ın bana göre en süperi Sami'yi de gördüm, e İstanbul Life dergisini de İstanbul'da yaşamayı bilenler çıkarmalı öyle değil mi, işte Sami de bunlardan biri...

defile çok başarılı geçti, hele de melek kanatlarının beğenilmesi bizim için daha da keyif sebebi oldu...

yanarım yanarım tek bir fotoğrafım bile yok o güne dair, bari Bahar hanımla olsaydı di mi :( ama aylardır birlikte çalış son gün o hengamede Bahar hanım fotoğraf de olacak iş mi...

demedim tabi..

öyle ya da böyle bir proje daha gerçekleşti, şimdi sıra insanların takabilecekleri takılarımızda bahar korçan imzasında....

2 yorum:

Pınar Çetin dedi ki...

evet yaaa kaç gün oldu..bende diyorum niye hala yollamadı foto.
o kadar çalış didin bir kare bile yok oylemii¿

sedaca dedi ki...

yok maalesef :(
ne salağım di mi :(
ama pazartesi günü toplantı var o zaman çekicem :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...