19 Ekim 2009 Pazartesi

biliyorum, beni çok seviyor


O'nun sana ne kadar çok değer verdiğini görmek için, bir anlığına değersiz hissetmek gerekiyormuş

Hiç böyle düşüneceğim aklıma gelmezdi. Cumartesi günü (kısa bir süre) yaşadıklarımdan sonra yenilendim, tazendim…

Beni ne kadar sevdiğini hissettim

Kaybetmemek için tarifsiz çaba göstereceğini gördüm

Mutsuzluktan çooook mutluluğa doğru bir geçiş yaptım ki sormayın.


Güzel başladım haftaya, onu özlemekle geçecek olan bu haftaya…
Salı akşamı Bükreş yolcusu sevgili, diğer sevgilisinin peşinde…

Aklım onda
Güven duygum kalbimde :)

3 yorum:

meltem dedi ki...

oooh bundan güzeli yok işte
kalbi sıcacık oluyor insanın etrafa sevgi saçıyo böyle olunca biliyorum
allah bozmasın o zaman diyorum:)

sedaca dedi ki...

Sağ ol Meltemcim :) ama o 10 dakika falan yaşadıklarımı bir bilsen :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Allah kavuştursun, 3 puanla çabucak dönsün Seda'cım;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...