12 Ekim 2009 Pazartesi

bu blog...


benim hayatım
yaşadığım her şeyi yazdığım yer, unutmayayım diye
annem var burada
babam
kardeşim
sevdiklerim
sevdiğim adam
arkadaşlarım
hepsi var
olacakta...

burayı herkesin okuyabildiğini biliyorum
okusunlar
bu beni rahatsız etmiyor
kimliğimi açık tuttum hep
fotoğrafımı da
ve yakınlarımın fotoğraflarını da
saklamadım
zaten okuyanlar, beni tanıyanlardan çok tanımayanlar oldu hep
varsın tanıyanlar da olsun
okusun
gerçekten, hiç bir sakıncası yok
okusun
ama dalga geçmesin
burada dalga geçilecek hiçbir şey yok
ben varım
benim duygularım var
sevdiğim adam var
ona olan duygularım var
neyi, niye saklayayım
onu sevdiğimi herkese söylerim/söyledim
burada da söylüyorum
keza aşık olduğumu da öyle
bizi el ele sokakta görmek ne kadar doğal ise burada fotoğraflarımızı görmekte o kadar doğal
yine sokakta ben ona sımsıkı sarılmışken veya öperken görmekte aynı burada ondan "aşk" diye bahsetmem de aynı

çok düşündüm
acaba onu gizleyerek mi yazsam diye
arkadaş çevresi onu bu konuda rahatsız eder mi diye
yok canım dedim kocaman adamlar, ne gariplik var ki burada, hem onların da vardır belki kız arkadaşlarının blogu
ya da facebook'ta herkesin görebileceği fotoğrafları
baktım sevgili de bu konuda bana olumsuz bir şey söylemedi (bin teşekkür), ben de yazdım gitti

burada normalden farklı bir şey yok sevgili arkadaşım

ara sıra yorum da yazabilirsin
yayınlarım, inan bana


(sadece bu yazıyı yoruma kapattım, sevgili sil derse de silmeyeceğim, kızlar üstünüze alınmayın sakın, bu yazı gideceği kişi/kişileri biliyor, kızgın falan değilim, sadece üzüldüm)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...