26 Ekim 2009 Pazartesi

bu filmin sONu yok


diyorum ki sevgiliye,
çalıştığınız şirketler iş geliştirmeyle ilgili fikirler istese bu kadar yaratıcı olmazsınız,
çoğu söz yazarı-bestecinin birşeyler üretebilmesi için sessizliğe, sakinliğe, ne bileyim ilhama falan ihtiyacı vardır, ama sizin bir beste yapmanız için 2-3 dakikaya ihtiyacınız var, daha maç oynanırken o anki atmosfere uygun yepyeni bir tezahürat çıkabiliyor ortaya
yok kıskanmıyorum, hoşuma gidiyor elbette :)



ama bu pankartları da görünce pes diyorum

bi de unutmadan Alex'in eşinin gollerden sonra sevinci için diyorum ki "tüm futbolcu eşleri böyle olmalı"

ne o öyle saç baş yapılı, boya küpü makyajlar, pırlantalar kollarda maça geliyorlar

bu hatun tam bir taraftar, üstelik her maça geliyor, deli gibi sevindi gollerden sonra, Alex'e seni seviyorum diye de bağırdı, o ufaklık kızı da nasıl büyümüş junior alex olmuş :)
bu yorumlarımı sevgiliye de yaptım, şu maçta da magazinel bişeyler buldun ya ne diyeyim sana dedi :)

kısacası 1 gün önceden başlayan stress maç başlayınca yerini rahatlığa bıraktı, tamam dedim "zamanı gelmemiş" daha çoookk beklersiniz..

5 yorum:

tuku dedi ki...

Bayan olmak böyle bişi işte :D Bende emrenin maça cıkarken kollarını kesmesine dikkat ediyorum totemmi yapıyor direseğemi dayanıyorda kesiyor diye. Eşimde aynı şeyi diyor maça konsantre ol:D
3'ü 1 arada :p

sedaca dedi ki...

tukucum, ben Emre'nin o olayına kızıyorum aslında, yakayı da kesiyor kolları da, daha rahat etsin diye yapıyor muhtemelen ama yapmamalı,
3'ü 1 arada, nefis.....
:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Haftaya süper başladık daha ne olsun:)

sedaca dedi ki...

di mi kutu yaa daha ne olsun, posta kutum komik maillerle, son derece yaratıcı esprilerle doldu taştı :) geberiyorum gülmekten :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Tebrik ederim canımm :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...