24 Ocak 2010 Pazar

annemin hediyesi kitabım

annem bana yılbaşı hediyesi kitap almış :)
.
ne tilkidir oo
.
ne zaman nerede söyledim hiç hatırlamıyorum, Ayşe Arman'ın yeni kitabı çıkacak demişim, yazarın geliri de Lösev'e bağış demişim
.
canım benim gitmiş Atirus'taki D&R'a kitabın adını da aklında tutamamış (söylememiştim ki zaten) Ayşe Arman'ın son kitabını verir misiniz çocuğum demiş, kasaya gelmiş ay bu niye bu kadar pahalı demiş diğerlerine göre, bana yanlış bişey vermediniz di mi demiş :) neyse bağış zaten diye almış bana kitabı :)
.
Alya, sevgilim ve ben...
.
bayıldım ben bu kitaba, gerçi Ayşe Arman konusunda objektif olamayacağım çok seviyorum onu ve tarzını :)
.
fotoğraflar, anılar, hayatını paylaşmış Ayşe, zaten gizlisi saklısı yok ya :)) ben beğendim kısacası..

1 yorum:

Birileri anlatsın dedi ki...

Annenin ellerinden öperim o kadar düşünmüş almış. Sanada bu aralar hep hediyeler geliyor iyisin valla Tedaa... Bu arada seni mim.ledim canım kabul edersen, konuyu bloğumdan öğrenebilirsin.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...