24 Ocak 2010 Pazar

Pınar'ımın hediyesi kitabım


canımın içi
.
öylesine içinden gelmiş bana kitap almış :)
.
bana alınabilecek en kolay hediye, beğenmemem mümkün değil :)
Ayşe'nin kitabını bitirdikten sonra başladım, daha başlarındayım bu iş yoğunluğundan fırsat bile olmadı okumaya :(
.
hatta ben yolda okurum hep kitapları, ama şimdi sabah 2 saat gidiş akşam 2 saat dönüş... sürekli uyuyorum zaten yolda gidip gelirken...
.
çok merak ediyordum bu kitabı, böyle güzel bir anımda sindire sindire okuyacağım...
.
elimdeki Riyad'ın kızları biraz daha bekleyecek...

3 yorum:

Kitap Kurduyum Ben dedi ki...

Ben de bu kitaba başladım.Çok istiyordum okumayı,Sevgili Nazo hediye etti sağolsun!

sedaca dedi ki...

ben de yeni başladım, hediye olunca daha kıymetli oluyor sanki değil mi :)

ser_up dedi ki...

Bende şuan Türkan ı okuyorum son 50 sayfası kaldı... Ben çok beğendim... siz ne dersiniz... Sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...