19 Nisan 2010 Pazartesi

Fener gol gol gol...

şampiyonluk geliyor !


duygusal panda der bana sevgilim
ama şu Alex'in golden sonra yaptığına nasıl duygulanmam
light falan değil işte, adam karısını seviyor, hatta tapıyor...
.
ve Daianne sen nasıl bir hatunsun, nasıl bir taraftarsın
çoluğunu çocuğunu kapıp maça gelmişsin :) biri de karnında...

zor maçtı
zor akşamdı
atlattık...
volkan ve penaltı kurtarışıyla ilgili bir sürü espriler dönüyor ortalıkta ama yazamıcam buraya :) ama çok güldüm :)
az kaldı Fener
hadi....

7 yorum:

tuku dedi ki...

alexi görür görmez höh gene mi dedik haha çok tatlılar çokk
ve gene patates oldular herzaman oldugu gibi ayrıca eglenceli bir maçtı zevkle yendik

seda o an romantikti gerçekten bende aynı şeyi düşündüm:P

sedaca dedi ki...

Tuku cok guzeldi galibiyet cok :)
Gercekten o an cok duygusaldi :) dusunsene super mario'nun sana boyle bir jest yaptigini :)
Bi de biliyor musun alex'in esi ulkesinde hep sorunlu hamilelikler yasamis, masallah diyelim nazar degmesin ulkemizdeki sorunsuz 2. Hamileligi :)
Uufff ama biz birlikte bir mac izleyemeden lig bitecek

tuku dedi ki...

kesin sende de vardır, sen gol atsaydın napardın diye sormuşlugun var mı yok mu seda hahaha

ben ekşiyorum başına:D yüzüğümü öperdim diyor supermario

evet okumuştum feryal perenin röpünü Tr suları yaradı ardı ardına maşaşşlah:Pp

sedaca dedi ki...

Aa sen ne diyosun Engin hali saha macina gidiyo, gol atarsan yuzugunu op diyorum :) olmayan yuzugunu :)
O da guluyo :)
Ama mactan sonra gol attin mi diye soruyorum, sen ne zaman mac oncesi boyle yapsan yeniliyoruz diyor :)

tuku dedi ki...

O'da süpermiş haha
toteem yap bidahakine :P

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Bu bloğu beğendim ama ben karşı tarafı tutuyorum bir mahzuru var mı:)))Olsun benim prensesimde sarı kanaryalı.O halde bu bloğu izleyebilirim...Sevgiler.

Bellek Kutusu dedi ki...

Cadde'de şampiyonluk kutlaması yaptığımız günü de göreceğiz, az kaldı Seda'cım;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...