15 Nisan 2010 Perşembe

Tibet'in annesi bak ünlü olcam :)

moda'dan anlamayan ben ülkenin en ünlü modacılarıyla dip dibeyim, ne tuhaf di mi :)))
.
Tibet'in annesi bir önceki yazım için ünlü olacaksın yakında dedi, ben de bu fotoğrafı koymak istedim :)
.
Bahar Korçan ile bir çalışmamız var, çook önceden bahsetmiştim hatta, şu broş kanatlardan... şimdi daha geniş daha kapsamlı bir koleksiyon gerçekleştirildi..
.
bu fotoğraflar eski, Tuba Büyüküstün takı&kıyafet provasından, üzerimdeki kürk yelekten belli zaten :) canım eniştem ve kardeşim almıştı, hediye, çok güzel di mi yeleğim :)
.
Bahar Korçan'ı da çok sevdim ben, hatta onu daha çok sevdim, çok mütevazi çoook..
kahvesi, sohbeti, kahkahası şahane insan..
ikide birde atölyesinde, mağazasında fotoğraf çekiyorum, kızım napıyosun sen demiyo bana :)
.
Cumartesi akşamı süper bir etkinlikte çekilecek yeni fotolar olacak...
Lütfen güzel olsun o akşam lütfen :)

5 yorum:

Sibelbek dedi ki...

olur olur, sendeki heyecan, pozitiflik buradan hissediliyor kesin olur! şeker şey seni :))))

Deniz dedi ki...

ne güzeeel, o kanatları da çok seviyorum ayrıca

Birileri anlatsın dedi ki...

Ne çok geziyosun kızım sen ya, kıskanıyorum haaa...

Ünlü oldun valla, bir imzalı fotoda bana :))

Şiir gibi oldu valla..

elif dedi ki...

blogunuzu bugün keşfettim.
cumartesi gününü istediğiniz gibi geçirirsiniz umarım:)
sevgiler..

Pinky dedi ki...

evet yaa ünlü olacaksın sahiden. güzel güzel :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...