2 Nisan 2010 Cuma

Tuba ile...

hani demiştim ya ben utanırım bir fotoğraf demeye
ben demeden o dedi :)
unutmuşum klasörler içinde...
.
Yüreğine Sor filminin galasında Tuba Büyüküstün'ün takılarını Model Pırlanta hazırladı, o geceye özel olarak...
.
Normalde ürün portföyünde 22 ayar Trabzon Hasırı yok, ama film Karadeniz Bölgesi'nde geçtiği için böyle bir talepleri oldu, biz de hazırladık, üzerine de bir sürü pırlanta işledik, süper oldu tabiki, e annem Karadenizli olunca beğeniyorum :) bir de deli kardeşim evlenirken isterim diye tutturmuştu, takmazsın dedik dinletemedik :)
.
neyse gecenin sonunda (saat gece yarısı 1 falan) tipim kaymış, sabah 7 de kalkmışım insaf, Tuba yine çok güzel, çok zarif...
filme gelirsek ben eh güzel dedim, Engin daha filmin yarısında gözümün içine bakarak sesli bir şekilde ooffffff dedi üfleyerek :))) bu son dedi daha film falan seçmiyorsun :)
.
söz vermiştim ekleyeyim bari dedim bloga :)

9 yorum:

Delfina ; dedi ki...

sedacım tebrikler canım.başarılı çalışmalarınız nice güzellikler getirsin size..

sevgiler

Sibelbek dedi ki...

sen de çok güzelsin ama Teda :)

meltem dedi ki...

iki güzel bayan:) çok beğeniyorum tuba yı da..
seninde başarını tebrik ederim canım

sedaca dedi ki...

Delfina'cım çok teşekkür ederim, inşallah olur bu çabalarımız başarılı, canımsın :)

Sibeelll şımarırııımmm :) ya geçen gün Tibet'e benzeyen bi çocuk gördüm, gidip mıncıklayacaktım, yakından baktım o değilmiş :))

Meltemcim, çok güzel inanki, duru bir güzelliği var, hatta bak sana benziyor bile diyebiliriz :)

Adsız dedi ki...

ahhhh ahhh ne güzel hatunlar var dünyada:)
canımbu arada mailimde sorun var yorumlardan adres ve kızların ismini yollarmısın :)

sedaca dedi ki...

Seldaaa sen aynaya bakmıyorsun galiba, deli mi ne, sen de çok güzelsin :))) gönderdim yorum olarak adresleri...

Zeynep'in Evi dedi ki...

soldaki bayan çok hoş ismi ne seda mıydı:)

Birileri anlatsın dedi ki...

Ay ay ne güzel çıkmışız böyle. Kıskandım şimdi ama ya :))

Sibelbek dedi ki...

yazılarından okuduğum kadarıyla çok dolanıyorsun bizim o taraflarda, bir gün denk geliriz elbet :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...