11 Mayıs 2010 Salı

bi deli kız bana ne güzel sürpriz yapmıştı..

ben yazana kadar ay geçecek üzerinden :(
fıldır fıldır geziyorum, ya da deli gibi çalışıyorum, sabah 2 saat işe geliş akşam 2 saat eve gidiş süremi saymazsak çalışmaya çalışıyorum aslında...
.
şimdi ise işin arasında aaa bloguma gidiyorum ben dedim, geldim...
.
bi de hatırlatma yazıyorum kendime, Görkem'i yaz, Diyarbakır'ı yaz, onu unutma, bunu unutma diye yazıyorum habire, sonra da her 5 dakikada bir ertele diyorum, herşeyi ertelediğim gibi....
.
bu kara kız Görkem var ya bu kara kız :)
e-mail atmıştı bana adresimi isteyen, sebebini söylediğinde bi sevindim anlatamam, önemli hissettim kendimi işte ne biliiim :)
bi kere gönderdi günler geçti gelen bişey yok, yüzsüzüm ya gelmedi diye haber ! verdim, ne haberi be, ben de istiyorum demekten ne farkı var :)
.
canım Görkemsan kırmadı beni bi daha postaladı, bu sefer geldi :) hatta çok komik, eve gelmiş posta, biz de o akşam annemle buluştuk, minibüsteyiz, Starcity'e gidiyoruz, aaa dedi ne alaka sana şuradan bir mektup var dur yanımda getirdim vereyim, bi baktım gönderene aaaaaa ben bunu bekliyorduuumm dedim açtım hemen, ay annem bir duygulandı gelinlikli fotoğrafı görünce, bayıldı bayıldı, Allah mesut etsin, maşallahlar havada uçtu, halimiz o kadar komik ki tepemizde dikilen ayakta duran insanlar, biz fotoğraflara bakıp ben sırıtan, annem yaşlı gözlerle fotoğraf seviyoruz
.
hemen mail attım Görkem'e aldığıma dair...
.
asıl konuya geliyorum, neyse eve gittik, ertesi sabah bi uyandım, daha gözümü açamamışım, yatağımın karşısındaki aynada Görkem'in fotoğrafı, gülmeye başladım, annee bu ne dedim, ben çok beğendim bu kızı, lakabı da zaten Pınar'ınki gibi kara kız, o yüzden oraya koydum dedi :) yukarıdaki fotoğraf Pınar ve eşine ait, henüz evlenmemişlerdi o zaman..
.
deli kadın yaa dedim :)
.
amaaa ben de bayıldım size Görkemsan :)
.
çok çok çook sevindim bana da gönderdiğin için
.
daha da çok mutlu ol çocukla inşallah :)

3 yorum:

Zeynep'in Evi dedi ki...

canımmm senin de en az görkemsanınki kadar güzel fotoğrafların olsun=)

sedaca dedi ki...

Zeynepcim, canimsin, once senin olsun once seenn :))

birkadin dedi ki...

caniiimsiniz benim :) sedacim, ben bi liste yapmistim anneler gunu icin senin anneninkini de kutlayacaktim, hicbirini yapamadim :( pek bi mahcup hissediyorum kendimi, ama el emegi goz nuru biseyler hazirliyorum, insallah eylul'de gelince gonderecem :)) cook opuyorum sizi :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...