26 Mayıs 2010 Çarşamba

unutmayayım diye.. birsürü...

valla çok uzun, karışık ve fotoğrafsız bir yazı olacak, şimdiden söyleyeyim, hatta sıkıcı bile olabilir...
ama buraya not etmek istedim, unutmamak için :)

.
düüünnn şahane iki hatunla birlikteydik, birini zaten tanıyordum, görmüştüm amaa diğerini sadece okuyordum, gördüm, tanıştım bi de çok sevdim + çok güzel, ben buradan yazmayayım, sürprizi bozmayayım :) onlar yazacaktır zaten :)

.
Nişan vardı, Gülden çok güzel olmuştu, kıyafeti de çok güzeldi, sevgilim de bana laf söylemekten geri kalmadı, gör insanlar nasıl formunu koruyor böyle elbiseler giyebiliyor diye, ben de içimden kızın zayıflaması için ortada teşvik vardı ama dedim, bi de giderken kocaman bir minibüsle gittik, ben pek anlamam hani şu caravelle gibi olanlardan, minibüsü görünce hemen pikniğe bununla gidelim dedim oofff dedi :) işim gücüm organizasyon :)

.
Alev’cim ameliyat oldu, birden, telaşlandık, ama iyi şimdi, hastaneden enteresan buluşmalar oldu benim adıma, kırgın olduğum birisi vardı, nazik davranışı sayesinde yumuşadım, böyleyim ben… Ay ama yaaa bunlarda aşk tam gaz :)
.
Fenerbahçe burukluğuyla İspanya’ya giden eniştem ve arkadaşları/arkadaşlarım çok güzel vakit geçirmişler.. Inter kupayı aldı, sevindim, kupayı kaldırdıklarında ağlamaya başladım, bize de nasip olsun inşallah dedim, ulaşılmazlığını bile bile..

.
Fener demişken, sezon sonu sürecimiz çok sancılıydı, National Geographic izledi sevgilim sürekli, bi de National Geographic Wild var onu… hiç bulaşmadım, ses etmedim, ne dediyse he dedim, o da habire kendini böceklere ısırtan adama söylendi durdu :) eh şimdi daha iyi…

.
Annem Cumartesi günü 20 kişilik misafir ağırladı, oofff evdeydim, evin hanım hanımcık kızı olarak sürekli hizmet ettim, mutfaktan çıkmadım, gören de ben yaptım zanneder, ama kek yaptım Pınar’ın telefondaki direktifleriyle, sonra sms attım gel de kek yapmayı öğreteyim diye, beğenildi de biraz :) ama annem şahane mamalar yapmıştı, keşke fotoğraf çekseydim..

.
Pınar ve Engin bana karşı birleşmiş durumdalar, kardeşim olacak o hatun bunun derdi çekilmez Engin deyip duruyor sevgilime..
.
Aa cuma akşamı da Pınar, Dilruba ben buluştuk, gece onda kalıp sabah onlarla işe gelir gibi kalkıp eve geldim, öldük gece boyunca gülmekten, bizim arabamız Caddy idi, yanımızda duran ve logosu kaplan (jaguarmış) olan bir araç durunca ne kedisi bee ben kaplana gidiyorum deyip kalkıyormuş gibi yaptım, o sırada bir hatun geldi ama ben yanında yanaşma kalırım, pek bi havaliydi, tabiî ki de arabaya bindi ve gazladılar, çok güldük, tabi kızlar beni Engin ile tehdit etmeyi ihmal etmediler :) şaka yapıyordum herhalde, daha neler :)
.
Konya'ya gidiyorum kısmetse, sevgilimin kız kardeşi Gamze evleniyor, ne giysem ? Baba ile tanışıcam, heyecanlı mıyım ? Hem de çok :)
.
Bu yazı da burada biter…
.
Kimseye bişey katmaz
.
Yazarın da öyle bir misyon yoktur zaten :)

2 yorum:

Siu dedi ki...

alla alla kiminle buluştun acaba.. :))

fotograf penceremden dedi ki...

çok mutlu oldum seni tanıdığıma güzel güzel yüzünle samimiyetinle çok sevdim seni bu ilk tanışmanın devamı gelsin lütfen

çekim hallerimi çok merak ediyorum :))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...