31 Temmuz 2010 Cumartesi

görünüşe göre bu sezonun son düğünü

evlendirdik arkadaşımı Perşembe akşamı Çubuklu Hayal Kahvesi'nde idi düğünü... tabiki geç kaldık, akşam iş çıkış saati, 2 köprü de kilit, bi gittik gelin hanım ortalıkta geziniyor :) napıcam be içeride siz burada kakara kikiri yaparken diyo :) kimden neden saklanıcam ayol dedi :)
.
haklıydı valla, kokteyl sırasında püfür püfür deniz kenarında misafirleriyle olmak varken gelin odasında ne yapsın ?

benim geceye dair elimde olan tek fotoğrafım bu :) makine benim elimde olunca herkesi çekiyorum, kimse beni çekemiyor, başkalarının çektikleri de elime henüz ulaşmadı..
elbisem kısaydı bu kez, hatta fotoğrafta göründüğü kadar :)
.
nasıl güzel olmuştu nasıl anlatamam, zaten buğday tenli, o makyaj ve güzelim gelinlikle şahane olmuştu Ayşegül...
aile yadigarı kolyesine ise bayıldım.
hep oynadı zaten :) ama ne oynamak :) iyi de yaptı...
.gecenin sonunda damat beyin her cümlesine "benim karım" diye başlaması pek eğlenceliydi, e tabi bu jeste Ayşegül de "ben bilmem beyim bilir" ile karşılık verdi :)
.
gecenin benim açımdan en önemli anı ise, gelinin attığı çiçeğin elime çarpıp yanımdaki kızın üstüne düşmesiydi, bozuldum mu ? eveeettt :)) ne şans bendeki yahu :) o çiçek benim hakkımdı deyip kızın elinden çekiştirsem mi dedim :)
.
buna bi yorum yapmalı mıyım acaba :)

1 yorum:

çınar dedi ki...

çok güldüm vallahi, kısmet ne yapacaksın. ama bu olay çiceği kapmaya falan bakmıyor...darısı basına diyelim

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...