6 Temmuz 2010 Salı

yine düğün, bu kez gülden - ibrahim...

.
cumartesi günü bir düğünümüz daha vardı
bu kez evlenen Gülden ve İbrahim'di.. hani birlikte pikniğe gitmiştik onlarla...
.
düğünden önce perşembe akşamı buluştuk, daha damatlık alınmamıştı, vakit yok dedile
r, hadi kalkın dedik saat 20:00 olmuştu, gittik Cevahir AVM'ye, bir sürü erkek giyim mağazası var buluruz dedik..
.
eh smokinde fazla seçenek olmamasına rağmen bulduk yine de, tam istediğimiz gibi..
ama Gülden'le ben gömleği Sarar'da öderken Engin'le İbrahim YKM'de smokini ödüyordu, zamanla yarıştık resmen, kapanışa 10 dakika var biz koşturuyoruz :) ama Sarar'daki sevimsiz hatun çok sinirdi, merkezlerine şikayet edecektim, vaktim olmadı buraya yazıyorum, nezaketsiz kadın bir kovmadığı kaldı bizi kapanıyoruz diye, kasada ödeme yapıyoruz yanındaki personele çıkışıyor, çocuk bize 15 dakika var daha dedi, döndü ters ters çocuğa 10 dakika desen! dedi, verecektim ağzının payını da hadi dedim Gülden'in tadı kaçmasın şimdi..
.
sıra geldi Cumartesi gününe :)
çok güzeldi düğün, en en en çok eğlendiğim düğünlerden biriydi, anlaşmıştık sevgilimle zaten, bak oynamak istiyorum ben, çok oynıcam dedim, o da ne yaparsan yap dedi :) benden çok onun oynadığını söylemeye gerek var mı :)


bunu da eklemeden geçemeyeceğim, ben kendime fiyatı çok uygun diye bir siyah elbise almıştım, ama üst kısmı biraz dar geliyordu, yani giyemedim hiç, Pınar denen hatun giydi ve tam oldu, intihar et sen Seda dedim kendi kendime :) çünkü bugüne kadar hep ben ondan daha zayıftım :) mümkün değil o benim kıyafetlerimi giyemezdi, fıstık gibi oldu kardeşim şimdi :)




kıyafetim Gamze'nin düğününde giydiğim elbisemdi, tamam artık dedim bu elbise uzun süre dolapta bekleyecek :) saçım her zamanki gibi yine fön falan tutmadı, niye pırasa gibi saça dalgalı fön inadım var bilmiyorum ama, max 2 saat sonra sanki yıkayıp çıkmışım da kendi kendine kurumuş gibi bir hale geliyor..

bi de çok oynadık kardeşimle, diğer hatunlar pek izin koparamamıştı sevgililerinden, biz ısrar edince bi de Pınar'la kalkıp oynayınca dayanamadılar, herkese izin çıktı :) işte o zaman pist bizim grubu almadı :)
.

..
.
tam bütün herkes coşmuş oynarken Konyalım çalmaya başlamaz mı :) sevgilimle beni attılar ortaya karşılıklı oynadık :) çok eğlendik çok...
.
bu da düğünün sonundaki meşale şov :)
her düğünde klasik oldu, diyorum ki artık gelinler de bu duruma alıştı, alışmakla kalmadı sever hale geldi :)


buradan tekrar çoookk mutluluklar dilerim size..

7 yorum:

Burcu Çalışkan dedi ki...

ooo evlenen evlenene , sıra kimde artık acaba ?????? :))

Zeynep'in Evi dedi ki...

sen o elbiseyi sırtından çıkarma yavrum benimm çok güzelsin onunla..

yıldız dedi ki...

Allah mesut etsin arkadaşlarınızı.

Ehh Sedacım herkesin dediği gibi bir de ben diyeyim,darısı başınıza,sıra sizde;)))

ceydabural dedi ki...

elbiseyi kaptırmışsın pınara :)
artık bundan sonraki düğün de sizin düğününüz olsun :))

Bellek Kutusu dedi ki...

Çetin kardeşler pek şık olmuşlar:)

sedaca dedi ki...

yorumlar mailime geldi ama yayınlayamadım, kumanda paneline düşmemiş geç oldu biraz...

Burcucum bilemiyorum valla sıra kimde :))

Zeynebimm çok teşekkürler :)

de Yıldızcım de :) ben de diyorum, kırk kere söylersen olur der anneannem :)

inşallah ceydacım, dibimde olcağın bir düğün olsun :)

kutucum sağol canım benim :)

Işıl dedi ki...

darısı basına

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...