23 Eylül 2010 Perşembe

ağlamak istiyorum

öyle böyle değil ama deli gibi
sanki saatlerce bağıra bağıra ağlasam hepsi gidecekmiş gibi
aynaya bakıp söylediğim, kendimi bile kandırmaya çalıştığım her şey bir bir çıkacakmış içimden gibi geliyor
üzülmüyorum
düşünmüyorum
aklıma bile gelmiyor
takmıyorum
napiim hayırlısı
vs. vs. vs.....

o kadar büyük yalan ki hepsi

her gece yatağıma yatınca ağlıyorum
onu çok seviyorum diyorum
kızgınlıkla gidiyorsa gitsin diyorum hemen ardından gitmesin..

çok dengesizim çok tutarsızım...

1 aydır yoktu zaten hayatımda
şimdi ise sebebini bilmediğim bir nedenle il dışına çıkıyormuş
1 ay yokmuş....
1 ay daha yani...

gitsin bakalım
belli ki kafasını dinleyecek, kendisini dinleyecek
Cumartesi günü de doğum günü

napıcam ben
n'olcaz biz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...