21 Eylül 2010 Salı

canım eniştem


pek canı sıkkın bu günlerde...
sürpriz olsun bu fotoğraf ona :) gülümser belki yoğun iş güç arasında okursa...


hep tatsız olduğum zamanlarda sarıp sarmalar beni, herkesten önce..

can'dır o...

pek severim, hem de pek çok...


nefis bir kahvaltıya gitmiştik,
grupanya'dan fırsat satın alıp.. ne şahaneydi palma d'oro.. ilk defa gittim ben, bayıldık, karşı'daki pazar kahvaltısı adresimiz olacak uzunca bir süre kesin :)

sonraaa keyifle yürüdük, bu foto da o zaman...

2 yorum:

ŞAKARCAN dedi ki...

belki gülümser demişsin..bu kadar güzel sözleri okuyunca gülümseyeyim mi,dolan gözlerimi ofisin içinde herkesten kaçırayım mı şaşırdım..ben de seni çok seviyorum canım kardeşim benim..iyi ki varsın..sen olmasan ne yapardım ben..

D.Ö. dedi ki...

seda ablacım maşallah sana ne güzelsin gözlerinin içi gülüyo ya :) Allah mutluluğunuzu bozmasın enişten hep yanında olsun inş

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...