24 Eylül 2010 Cuma

dağılın bakiiimmm


şşttttt
kasvet

karamsarlık
umutsuzluk
ve

mutsuzluk

kış kış kışşşş

gidin başımdan


ben Mardin'e gidiyorum

Canım Cemil İpekçim'in defilesine
o muhteşem enerjisiyle beni iyileştirir zaten

defile sonrası öpücüğümü de aldım mı

oohh

elbette ki şehir turuna da katılacağım, bu sefer Diyarbakır defilesi gibi yapmayacağım ama, bol fotoğraf çekeceğim, ki Mardin de beni bu konuda malzemesiz bırakmaz

aman diyorum bi yandan ben kim fotoğraf çekmek kim..
neyse basıcam deklanşöre habire...

bu akşam çıkıyoruz yola

twitter'dan cıvıldarım zaten sürekli...

6 yorum:

ceydabural dedi ki...

bol fotoğraflarla gel :)

yıldız dedi ki...

Süper olmuşş,dağılsın bulutlar,neşen geri gelsin tatlımm!

çınar dedi ki...

tadını çıkar, gez ,istediğin her şeyi yap ve yüzün hep gülsün

Zeynep'in Evi dedi ki...

dört gözle bekliyoruz dönüşünü ben haberlerden izledim ama birde senin gözünden izlemek olacak o daha güzel..:)

tuku dedi ki...

bu adamı cok seviyoruuum hadi ekle fotoları:)

KeCe dedi ki...

Seda, bir daha gördüğünde "muhafazakar eşcinsel" kavramını açmasını rica eder misin.
hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...