23 Ekim 2010 Cumartesi

şarap keyfi..


hep yazıyorum eniştemi çok seviyorum diye
onunla paylaştığım anları da..
beyaz şarabı çok severim, o da seviyor, hatta Pınar kendisi içmediği ve sevmediği halde Şarköy'e gittiğinde biz içeriz diye 1 koli almış, özel üretim olan bir yerden :)
tabi 1 koliyi biz içecek değiliz, misafir için de evde bulunsun diye almıştır...

Burak da Madrid'e gittiğinde almış bu şarabı, California şarabıymış..
nefisti...

sohbet bi o kadar güzeldi..
tabi arada teknolojik sapıtmalar yaşadık, karşılıklı koltuklarda otururken twitter'da yazıp durduk birbirimize, sonra sesli olarak yorumladık :))

keyifli akşamlardan biriydi, arada gerildik, yani ben sinirlendim, ama ona değil, olanlara, bazı insanlara, davranışlara..
kendi kendime boşyere üzüldüğüme karar verdik, gelecek güzel günlere kadeh tokuşturduk :)

5 yorum:

Şakarcan dedi ki...

sohbet şahane ama hakkaten şarap da şahaneydi:):) canım benim her zaman gel,her zaman içelim:P

sedaca dedi ki...

heheh, karın beni kovana kadar gelirim :)))

şarap çok güzelmiş dediğimizde Pınar'dan gelen ilk tepki nasıldı ?
kimbilir kaç para verdin bu şaraba diye :))

Işıl dedi ki...

OHH SEFANIZ OLSUN

aşgaane dedi ki...

keyfine bak canım:) bide seni ödülünü almak üzere bloguma bekliyorum:)

Bellek Kutusu dedi ki...

afiyet şeker, neşeniz daim olsun;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...