26 Aralık 2010 Pazar

25 Aralık 2010 Lale'nin doğum günü

hani hep bahsediyorum burada Lale'den, iş arkadaşım olarak... aslında normal arkadaşım hatta arkadaşım da değil, dostum, canım...

hani bazı insanlar vardır hayatımızda dönüm noktasıdır, öyle bir iyilik ya da öyle bir kötülük yapmıştır ki ömür boyu unutulmaz..
işte Lale benim için hayatımdaki en önemli dönüm noktasıdır, bugün iş hayatımda sahip olduğum konumu, başarıları her şeyimi ona borçluyum ben... o kadar çok önümü açtı ve fırsatlar sundu ki bana, hiç kimse yapmaz bugün..

2004 yılında tanıştık biz onunla, aynı işyerindeydik, farklı departmanlarda, ne yaptı ne etti beni kendi departmanına aldı :) ondan sonra o kadar uyumlu çalışmaya başladık ki, severek, isteyer
ek.. o gün bugündür birlikte çalışıyoruz.. çok şey katmıştır Lale bana, sadece iş hayatımda değil ama..

dünya tatlısı bir ailesi de var, annesine hayranım mesela, laf aramızda üçümüz bir yere gidiyorsak aramızda en güzel hep annesi giyiniyor olur, biz paspal bi şekilde yanında gezeriz :)

25 Aralık doğumgünüydü arkadaşımın, benim de tanıştığım 3 arkadaşı hadi sürpriz parti yapalım dedik, bir liste çıkardık birbirinden o kadar alakasız insanlarda oluştu ki, herkes tanıdığını a
radı :) bir de ona çaktırmamaya çalıştık, arada 2 tane erkek arkadaş ağzından kaçırır gibi olmuş ama neyse..


çekirdek kadro yemeğe gidelim dedik, ortak nokta Nişantaşı City's Limonta'ydı. Yemekler nefisti elbette, yedik hadi Biber Bar'a uğrayalım kızlardan birinin eşi oradaymış dedik, mekana gittiğimizde henüz herkes gelmemişti ama Lale ortada bir organizasyonun döndüğünü anladı :) çok mutlu oldu.. kardeşi Mustafa'nın hediyesi mini elbisesi ile fıstık gibi olmuştu zaten, davet ettiğimiz herkes geldi.. biz organizasyon ekibi planlarken, gece sürekli telefonla konuşuyorduk, annem konuşmalarıma kulak misafiri olup şöyle dedi "cadının da ne çok seveni var" :)

evet çok seveni var.. kimseye kötülük etmez çünkü o.. benim dolduruşuma geldiğini iddia eder :) aa bi de çok güzel türk kahvesi yapar, kahve içerken de dedikodu yaparız, yani ben hep anlatırım bir şeyler :)

kısacası arkadaşımı pek severim ben, ailemden ayırmam öyle severim...
inşallah 2011 onun için, hepimiz için çok güzel olur..

iyi ki tanımışım onu, iyi ki ennn canım arkadaşım olmuş..

iyi ki doğmuş...


3 yorum:

Unknown dedi ki...

çok güzel gözüküyorsunuz iki dost :)) Lale ye de mutlu umutlu yıllar yeni yaşlar diliyorum sağlıklı :)) sevgiler Sedacığım :))

Agerzek dedi ki...

Kusura bakmayin,bir sorum var,bu Lale hanimin soyadi Haksalmi acaba??Tanidigim birine cok benzettim de....
Tekrar ozur diler ve cevabinizi beklerim...
Tesekkurler..Herman Nazar

sedaca dedi ki...

Hayır soyadı Haksal değil..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...