5 Aralık 2010 Pazar

ne lezzetliydi senin sohbetinle o kahve

baştan söyleyeyim bir sürü yazı ve fotoğrafın olduğu bir post olacak :) gerçi ne kadar fotoğraf koysam anlatamaz o akşam ki keyfimizi

Ceyda ile blog dünyasında tanıştım ben, o da blog
arkadaşımdı yani, ne güzel insanlar tanıdım ben burada :) bir kez daha sağol Tuğba, bana buraları söylediğin için..
Biz Ceyda ile ilk defa Sıla ile yaptıkları gelinlik
& pırlanta çekiminde tanışmıştık. Ne şahane işler çıkarmışlardı o zaman..


Neyse sonrasında kaç kez karşılaştık ettik
ama bir türlü oturup doğru düzgün vakit geçirmemiştik. Hadi buluşuyoruz dedik ve Cuma akşamı yakın oturduğumuz için, benim işten erken kaçmama ve bu tarafta buluşmaya karar verdik. Her zaman çekimde falan spor gördüğüm Ceyda fıstık gibiydi o akşam :) bi de saçlarını kestirmiş, çok beğendim, ben de gidip bu kadar kısalttırıcam dedim.

Starbucks'tan kahvelerimizi aldık ve konuşmaya başladık, hiç susmadık hiç :) meğer ne çok anlatacak şeyimiz varmış birbirimize, oo
bi de bir sürü proje çıkardık..
Tamam diyette olabilirim ama b
u Ceyda ve Ebru ile katıldıkları çikolata workshop'undan getirdiği çikolataları yememe engel değil ki :) hem Pınar'dan izin de aldım, 2 hafta boyunca ağzıma şekere dair bir şey sürmediğim için yiyebileceğimi söyledi çünkü :) valla yedim, filtre kahve hiç acı gelmedi bu kez :)

vee günün sürprizi; Ceyda bana bir yılbaşı h
ediye paketi hazırlamış, öldüm mahcubiyetten, dedim ya çok foto var, nasıl olmasın :) her birisi ile ayrı ayrı uğraşmış, emek vermiş, ba-yıl-dım...
yüzüğümü hemen taktım, hatta an be an twitter'da da yazdım.. ben yazarken de yakalamış ceyda :) çok yakışıyo onun eline fo
toğraf makinesi.. broş kedim de var, mavi..


eve geldim annem bu kapı süsüne aşık oldu :) ay kıyamam ben bunu evin dışına asmaya dedi, şimdilik oturma odamızda biraz göreyim, gözümün önünde olsun, sonra kapının iç kısmına asarız dedi :)
babama dur fotoğrafını çekeyim sonra yersin çikolataları dedim, arkamı döndüm hıım güzelmiş içindeki meyve dedi, bi baktım boş kağıt elinde, yutmuş bile bir tane :)

yine Ceyda'nın elleriyle yapmış olduğu tealight mumluk, mum bile koymuş içine.. o da oturma odamızda yer buldu kendine :)

kısacası tekrar bin teşekkür ederim canım arkadaşım
, o k
adar incesin o kadar düşüncelisin ki, utandım çok :) beni de yılbaşı havasına soktun :)

dediğin gibi tüm sevdiklerimizle olalım bu yıl ve tüm güzellikleriyle gelsin yeni yıl..
hepimiz için..

iyi ki de tanımışım seni :)

10 yorum:

Pınar Çetin dedi ki...

ben daha fotoğraf çekemedim.. :(
bu aksam yapabilirim umarim.

Unknown dedi ki...

merhaba seda :) ah ah dedim içimden bir kısmet olamadı bu dünyalar iyisi ceydayla tanışmak görüşmek sadece blogdan ve tlfdan ne mutlu sizlere aynı şehirde olmanın verdiği şanslılık olsa gerek :)ama en kısa zamanda dıyorum ben de :) harikasınız ıkınızde ve hedıyelerını gule gule kullan.ıyı haftalar sevgiyle kal
takipteyım bu arada :))

Deniz dedi ki...

Senin de saçların güzel olmuş arkadaşım :))

tuku dedi ki...

uff bu anlatılmaz yaşanır arkadaşlıkları blogu olmayan birine anlatınca sadece bakıyor suratına nekadar güvenilir ki diye. ama başka bir duygu var blogger olmakta, cidden.
Harika geçmiş akşamınız ve süper hediyeler. daim olsun dostlugunuz hepp:)

ceydabural dedi ki...

Tatlımmmmm
ben bin teşekkür ederim görüştügün için yetmedi zaman sankı tekrarı çok olsun görüşmelerimizin
begendıysen ne mutlu bana :)

Nisamu Style dedi ki...

Dostluğunuz daim olsun:)

Bende bloğumdaki ilk hediye çekilişime beklerim:)

Primarima dedi ki...

İkinizede bayılıyorum.Kısaca budur.

sedaca dedi ki...

Pınarcan, sen bu gidişle ne ağaç yaparsın, ne fotoğraf çekersin :)))

Burcucum, kısmet valla, keşke gelsen, en kısa zamanda inşallah :)

Denizcim, beğendin mi ? sevindim bak şimdi, ama biraz daha kısaltsam sanki ?

sedaca dedi ki...

Tukucum, kesinlikle katılıyorum, ki aslında artık blog arkadaşım falan demiyorum, arkadaşım diyorum sadece :)) ııh içinde olmayan bilemez..

Ceydacım, bak bi başladık haftasonu bile buluşuyoruz :))

Nisamu, çok teşekkürler, bi de bakıyorum hemen

sedaca dedi ki...

Ebruuu :))) biz bi buluşalım da kısmetse haftasonu, birbirimize de bayılalım :)) şüphem yok...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...