19 Aralık 2010 Pazar

amaaannn.. ne yazayım ?


o kadar çok şey var ki yazacak, nasıl yazsam, hangisinden başlasam ? karmakarışık oldum gene... ben iyice bir karar vermiş olayım, şu son günlerde duyduklarımı bir sindireyim, dile kolay 2007 Şubat'tan beri duymadığım o iki sözcüğü o kadar çok duydum ki son zamanlarda...

ya her kelimesine inandığım upuzun mailler ve verilen sözler...

bakalım...
zaman ne gösterecek, ben eski ben olabilecek miyim ?

neyse, ne alaka ama eyüp sabri tuncer'den alışveriş yaptım, bu twitter olayı nasıl gazlıyo insanı, 3-5 kişi yazdı diye girdim baktım, hadi 3 tane set alayım anneme, pınar'a ve bana dedim, aa hadi babama da arabasına oto kokusu alayım dedim (çam kokusu muhteşem) aa lavanta da varmış, onu da alayım, hadi kolonyasız olmaz derken topladım bi dünya.. aa bi de zeytinyağlı sıvı el sabunu aldım, annem asıl ona bayıldı..

aldıklarımın hepsi çok güzel ama, keşke bunu almasaydım dediğim hiçbir şey yok içlerinde, kampanya vardı ben aldığımda, devam ediyorsa şiddetle tavsiye..
fiyatları da gayet uygun..
yaa işte bir pazar daha bitti.. ben bu gidişle haftada bir yazı yazacağım galiba :(

6 yorum:

Swotpisces dedi ki...

güle güle kullanın, ben de mi baksam. :))

sedaca dedi ki...

teşekkürler :) bence bak, kokuları falan çok güzel..

KOVA KADINIYIM BEN... dedi ki...

hangilerini aldınız

sedaca dedi ki...

kova kadını, baktım hemen, pure love bunu kendime ayırdım, cutti pie ve silky touch almışım, üçünü de beğendim :)

Helena dedi ki...

güle güle kullan, pişman olmazsın çok güzeller :)

YILDIZ dedi ki...

Misler gibi kullan;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...